ارائه کننده گچ ساختمان قرمز

سلام کدام قسمت؟

گچ ساختمان قرمز که در صنعت ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، یکی از مصالح ساختمانی سنتی است که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد که مدت هاست به عنوان یکی از بهترین مصالح ساختمانی چسبان مورد استفاده قرار می گیرد و طبق تعریف آن چسب هوا است. از این رو شرکت ما ارائه کننده گچ ساختمان قرمز می باشد و این محصول را با قیمت منطقی به بازار توزیع می کند که می توانید برای خرید به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

ارائه کننده گچ ساختمان قرمز

کارایی انواع گچ ساختمان قرمز

کارایی انواع گچ ساختمان قرمز گچ یک گچ سفید گرد است که با پخت به روش سنتی بدست می آید و به عنوان پوشش ملات استفاده می شود. گچ باید مرطوب نگه داشته شود، یک گچ خوش کار ، نرم است ، به انگشتان می چسبد و بوی تندی دارد. گچ در صورت کمبود کف، زبرتر است و آب کمتری جذب می کند. خیلی دیر می شود و از هم می پاشد. و پس از گرفتن طناب کشیده شده و به سرعت شکافته می شود.

هرچه زمان چسباندن گچ کوتاه تر باشد ، مواد خالص تری نیز دارند. گچ طبیعی سولفات کلسیم هیدراته CaSo4،2H2O است که در طبیعت به اشکال مختلف یافت می شود و دارای سختی دو است. ظاهر گچ طبیعی به سه شکل وجود دارد: گچ غیر بلوری ، گچ کریستال لایه ای یعنی نور از آن عبور می کند. در گچ کاری استفاده نمی شود.

که در ساخت زیور آلات، کف سازی و پوشش دیوارهای داخلی به صورت کفپوش استفاده می شود. گچ معمولاً در دمای 107 درجه سانتیگراد و کمی بالاتر پخته می شود. زیر این دما ، گچ در حالت طبیعی خود است ، سولفات کلسیم هیدراته است و هنوز سوزانده نشده است.

گچ با H2O1 / 2 (CaSo4 + 1/2 H2O) که گچ ساختاری نامیده می شود در دمای بین 160-180 درجه بدست می آید و تقریباً 75٪ آب شیمیایی گچ از بین می رود. با از دست دادن 1.5 واحد آب شیمیایی ، حجم گچ 10-14 درصد کاهش می یابد، بنابراین این پودر گچ به سرعت با آب ترکیب می شود و 1.5 واحد آب از دست رفته را می گیرد .

قدرت شروع گچ. گچ گچ در دمای 180 تا 200 درجه بدست می آید در دمای 180 تا 200 درجه سانتیگراد 0.3 مولکول آب در گچ باقی می ماند که به دلیل از دست دادن زیاد آب با سرعت زیاد، 200 در دمای بالاتر از 20 درجه سانتیگراد ، آب شیمیایی گچ کاملاً از بین می رود و خشک شدن سریع گچ خشک به نام حاصل می شود. دمای بالای 200 تا 300 درجه سانتیگراد باعث می شود که ترکیب گچ بیش از حد بالا باشد. Caso4،1 / 2 با جذب بخار آب و تبدیل آن به Caso4 به H2O تبدیل می شود.

صادرات گچ ساختمان قرمز عمده

صادرات گچ ساختمان قرمز عمده شرکت ما در زمینه صادرات گچ ساختمان قرمز عمده به کشورهای دیگر است و این محصول را با قیمت منطقی و به روز به کشورهای اسیایی و اروپایی صادر می کنیم. از این رو مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به مرکز فروش انواع گچ ساختمان ما مراجعه کنند و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما