بازار فروش گچ صادراتی ارزان

گچ، پودری نرم و سفید رنگ است که وقتی با آب مخلوط شود قابل استفاده می شود‌ و از مصالح پر کاربرد، در ساختمان سازی، به حساب می آید.

آخرین قیمت گچ ساختمان قرمز و گچبری پیش ساخته دور لامپی در بازار بسیار متغیر و متنوع است چرا که قیمت این محصول در بازار تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار دارد.

گچ ساختمانی در ایران، توسط کارخانجات و شرکت های زیادی تولید می شود و با حجم های متفاوت بسته بندی می گردد و با قیمت های بسیار مناسب وارد بازار ها می شود.

گچ در انواع مختلف و با کیفیت های گوناگون تولید می شود. گچ صادراتی، از با کیفیت ترین نوع گچ می باشد که از بهترین معادن و با استاندار های جهانی تولید می شود.

در خرید گچ، باید دقت کرد که گچ، مهر استاندارد و هم چنین، گارانتی کیفیت داشته باشند.

بازار فروش گچ صادراتی ارزان

بررسی کیفی انواع گچ صادراتی

بررسی کیفی انواع گچ صادراتی گچ انواع متفاوتی دارد که هر کدام کاربرد های متفاوتی نیز دارند. گچ میکرونیزه، گچ سفید کاری، گچ خاک، گچ مرمر، گچ گیپتون، گچ پاششی، گچ سیوا، گچ ساتن از انواع گچ می باشند.

برای خرید گچ با توجه به نوع نیاز، باید آن را انتخاب کرد. در کشور ما معادن گچ در استان های آذربایجان، اراک، ایلام، فارس، اصفهان، هرمزگان و خوزستان هم وجود دارد اما علت تمایز معادن استان سمنان، سفیدی بالا، راحتی در استخراج، و خلوص بالای آن می باشد.

صادرات گچ در کشور ما بسیار بالا می باشد، از ویژگی های گچ های صادراتی، رنگ سفید، خواص بالا، کیفیت بالا، بسته بندی های مناسب در وزن های متفاوت، زمان گیرایی، شکل پذیری آسان، مقاومت بالای گچ، دانه بندی های ریز و استفاده از بهترین معدن های کشور می باشد.

با این وجود، بهترین و مرغوب ترین نوع گچ قالب گیری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که سبب تمایز آن از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار می شود.

تولیدکننده گچ صادراتی ارزان

تولیدکننده گچ صادراتی ارزان گچ ساختمانی ارزان، از محصولات پر مصرف و مرغوب می باشد. قیمت گچ، با توجه به درصد خلوص آن، نوع گچ، میزان سفیدی، اندازه ذرات گچ و هزینه ای که برای استخراج از معدن و هزینه های بسته بندی و سایر هزینه های جانبی متفاوت می باشد.

در کشور ما صادرات گچ ساختمانی از فعالیت های مهمی است که به روش های مختلف انجام می شود و موجب بالا رفتن رشد اقتصادی و افزایش تولید گچ شده است.این گچ از مصالح مهم و با کارایی بالا در ساخت و ساز می باشد.

اولین تولید کننده گچ با قیمت ارزان و مرغوبیت بالا، استان سمنان می باشد اما ارزان بودن آن، دلیل نامرغوب بودن آن نیست و این فکر کاملا اشتباه است. بلکه وقتی تولیدکننده هزینه کمتری برای تولید محصول پرداخت کند، آن را با قیمتی پایین تر به بازار عرضه می کند.

گچ های تولید شده در کشور، به کشورهای چین، عراق، روسیه، ارمنستان، گرجستان، هند، کویت، اردن، قطر، عمان و… فرستاده می شود. البته که این کشور ها، معادن سنگ گچ دارند اما گچ صادراتی ایران، کیفیتی بی رقیب دارد و با استاندارد های جهانی تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما