قیمت روز گچ ساختمان فله

گچ از جمله مصالح پرکاربردی است که از آن برای کاربردهای مختلفی نظیر پوشش سقف و دیوار استفاده می شود.
علاوه بر این از گچ برای قالب بندی قسمت های دکوراتیو ساختمان نیز استفاده می شود.
برای اطلاع از قیمت گچ ساختمان فله می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و از قیمت به روز انواع گچ ارزان آگاهی کسب کنید و در صورت تمایل اقدام به سفارش و خرید آنلاین این محصول نمایید.

قیمت روز گچ ساختمان فله

بررسی کیفی انواع گچ ساختمان

بررسی کیفی انواع گچ ساختمان انواع مختلفی از گچ در بازار وجود دارد که از آن جمله می توانیم به گچ سفید کاری، گچ میکرونیزه، گچ ساتن، کش پاششی، گچ سیوا، گچ گیپتون، گچ ژیپس و گچ رنگی اشاره نماییم.
هر یک از این گچ ها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و دارای درجه کیفی مختلفی هستند. مثلا گچی که برای سفیدکاری مورد استفاده قرار می گیرد، نسبت به تمامی گچ های موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار می ‌باشد و عموماً برای انجام کارهایی نظیر سفید کاری و نازک کاری از این نوع گچ استفاده می ‌شود.

از جمله خصوصیات این نوع گچ می ‌توان به رنگ سفید بسیار جذاب آن اشاره کرد. گچ ساختمان محصولی است که دارای حالت بلوری مانند می‌ باشد و لایه های تشکیل دهنده آن بسیار سفت هستند. گچی که از معادن به دست می آید بعد از استخراج کار فرآوری آن انجام می ‌شود و این گچ تبدیل به پودر گچ می شود تا بتوان از آن در ساختمان سازی استفاده کرد.

بنابراین گچی که از معادن به دست می آید به صورت سنگی می باشد که پس از استخراج به وسیله یک سری دستگاه های سنگ شکن شکسته شده و پس از انتقال به کوره با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد آن را حرارت می دهند.

دلیل این امر هم این است که حرارت دادن این سنگ منجر به از بین رفتن حالت بلوری آن می شود و با تبخیر آب موجود در آن، گچ مورد نیاز برای انجام فعالیت های ساختمانی تامین می شود.
لازم به ذکر است که گچی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، همان گچی است که از سنگ گچ خالص به دست می آید. بنابراین درون این نوع گچ هیچ گونه ماده افزودنی وجود ندارد.

می توانید برای تهیه این گچ خالص به مراکز فروش سنگ ساختمانی در مشهد و یا هر شهری که در آن هستید مراجعه نمایید.

صادرات عمده گچ ساختمان فله ارزان

صادرات عمده گچ ساختمان فله ارزان کشور ایران دارای معادن بسیار زیادی گچ در نقاط مختلف می باشد.
میزان استخراج گچ از این معادن به قدری بالاست که نه تنها می ‌تواند نیازهای داخلی را پوشش دهد، بلکه امکان صادرات آن به دیگر کشورها نیز وجود دارد.
امروزه کار صادرات عمده گچ ساختمان فله ارزان به سایر کشورهای دنیا نیز انجام می ‌شود و از طریق فروش این محصول ارز بسیار زیادی وارد کشور می‌ شود و زمینه برای توسعه و گسترش کسب و کار و فعالیت های مختلف فراهم می گردد.

همچنین سنگ مرمریت در تهران نیز این روزها به دلیل اسقبال مردم از بازار بسیار خوبی برخوردار گشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما