قیمت روز گچ ضد حریق

یکی از مسائل مهم و کاربردی در ساخت ساختمان ها و دیگر سازه های ساختمانی گچ می باشد که انواع بسیاری دارد که بسته به نوع ساختمان و کاربری مورد انتظار از هر ساختمان از انواع گچ استفاده می کنند گچ ساختمان و گچ سفید و گچ خاک و غیره از جمله گچ های مهم می باشد .

گچ ضد حریق نیز یکی از انواع گچ می باشد که این گچ همانطور که از نامش پیداست دارای مقاومت بسیاری در برابر حرارت و آتش می باشد که از این گچ در صنایع های گوناگون به خصوص صنایع ذوب استفاده می شود و همچنین از این گچ برای ساخت ساختمان های ضد حریق نیز استفاده می شود .

قیمت روز گچ ضد حریق

مواد اولیه تولید گچ ضد حریق

مواد اولیه تولید گچ ضد حریق برای تولید گچ ضد حریق ابتدا پوشش هایی بر پایه رزین های آلی وقتی در برابر شعله یا حرارت قرار می گیرند در دمای بالای ۲۰۰ درجه سانتی گراد فعال می شوند و با گذشت زمان و به تدریج لایه کربنی متورم و متخلخلی را به وجود می آورند. که این لایه کربنی متخلخل دارای ضخامتی حدود ۵ تا ۲۰۰ برابر ضخامت لایه اولیه را دارد و یک لایه عایق حرارتی در برابر حریق روی سطح فولاد ایجاد می کند و از گسترش و زبانه کردن شعله روی سطح فولاد جلوگیری می کند. البته که این پوشش ها در واقع نوعی رنگ به حساب می آیند .

ورمیکولیت جزء اصلی در پوشش های ضد حریق اینگونه گچ ها می باشد . دانسیته کم و مقاومت عالی در برابر عوامل جوی و رطوبت و آب و مقاومت در برابر شوک های حرارتی و غیر قابل اشتعال بودن و مقاومت بسیار عالی در جلوگیری از گسترش آتش و زبانه کردن آن روی سطح و ممانعت از انتقال حرارت آتش به سطح فولاد و عدم ایجاد دود و گاز های سمی از عمده مشخصات پوشش های معدنی بر پایه ورمیکولیت این گونه گچ ها هستند.

ورمیکولیت دارای ساختار پولک مانند و متورق (تا حدی شبیه میکا) در حرارت ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد حرارت دیده و به صورت ورقه های نازک تا ۳۰ برابر حجم اولیه خود منبسط می شوند. ورمیکولیت منبسط شده ای که در پوشش های ضد حریق استفاده می شود دارای دانسیته بسیار کم ۵۰ تا ۲۰۰ گرم بر سانتی مترمکعب است. دیگر جزء مهم در پوشش های ضد حریق معدنی چسباننده آن است.

سیمان و گچ دو چسباننده متعارف در صنعت هستند. البته که واضح است که استفاده از پوشش های پایه گچ در محل هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، استفاده نمی شود . به صورت کلی، پوشش های ورمیکولیتی پایه سیمانی مقاومت و پایایی بیشتری در برابر عوامل جوی و نیز آسیب های مکانیکی ایجاد می کنند. سایر افزودنی های پوشش های پایه ورمیکولیتی عموما عبارتند از :

  • الیاف تسلیح کننده
  • ملات ضد حریق
  • مواد افزودنی کاهنده نرخ خوردگی فولاد

فروشنده برتر گچ ضد حریق

فروشنده برتر گچ ضد حریق امروزه فروشنده های متعددی در زمینه فروش گچ و گچ های ضد حریق به وجود آمدند و صاحب برند های گوناگونی در این زمینه می باشند اما انتخاب و پیدا کردن یک فروشنده گچ معتبر آنقدر اهمیت دارد که کیفیت گچ نیز اهمیت دارد چرا که این مسئله یک رابطه متصل به هم است چرا که اگر شما بتوانید فروشنده معتبر و کار درستی پیدا کنید قطعاً گچ با کیفیت ای نیز خریداری میکنید .

از این رو شرکت گچ سازان یک مجموعه فروش معتبر در زمینه انواع و اقسام گچ ها می باشد که برای خدمت رسانی و فروش گچ مرغوب به خریداران و مشتریان خود حاضر می باشد از این رو خرید از مجموعه گچ سازان می تواند یک خرید بسیار عالی و مطمئن باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما