مراکز خرید گچ ساختمان فله

گچ ساختمان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که مراکز مختلفی اقدام به فروش و عرضه آن می کنند و شرکت های تولید گچ و فروشگاه مجاز و نمایندگی های اصلی فروش مصالح ساختمانی از مهمترین ارائه کنندگان گچ ساختمان فله و ارزان در تمام شهرهای ایران هستند.

این مراکز گچ خالص تولید شده را برای مصارف ساختمانی و تولید پانل های گچی با استفاده از بونکر مخصوص به محل پروژه انتقال می دهند.

مراکز خرید گچ ساختمان فله

اطلاعاتی درباره تولید گچ ساختمان

اطلاعاتی درباره تولید گچ ساختمان تولید گچ ساختمانی دارای مراحل مختلفی است و اگر تمایل دارید اطلاعاتی درباره خط تولید گچ و یا فروش گچ بدانید مراحل زیر مهمترین کارهای انجام شده برای تولید گچ روکار ساختمانی است.

بعد از انفجار نهشته های سنگ گچ در معدن و حمل با کامیون و تریلی های چند تنی مخصوص اقدام به خرد کردن با استفاده از دستگاه آسیاب نموده و سپس اقدام به جداکردن ناخالصی ها با استفاده از سرند مخصوص می کنند و دراین لحظه عملیات پخت اول آغاز می گردد و سپس اقدام به غبارگیری برای انجام آسیاب نموده و سرند دوباره به منظور تولید پودر گچ خالص و قابل استفاده انجام می شود و سپس در کیسه های ٣۰ تا ٥۰ کیلو ذخیره و آماده حمل به محل مورد استفاده می شود.

امروزه برای تولید گچ ساختمانی از خط تولید ویژه و ماشین آلات با کیفیت استفاده می گردد تا یک گچ مرغوب و قابل صادرات به وجود آید.

مهم ترین مواد تشکیل دهنده گچ را می توان از معادن طبیعی گچ استخراج و یک سنگ آهک مرغوب را به منظور تولید گچ ویژه ساختمان استفاده کرد.

فروشنده انواع گچ ساختمان فله

فروشنده انواع گچ ساختمان فله انواع گچ ساختمان به صورت فله و پاکتی در تولیدی های گچ کشور ارائه و توسط تیم فروشنده مجاز برای مصارف عمومی صنعت ساختمان به فروش می رسد.

گچ دوالکه ساختمان بدون بسته بندی در بونکر و کامیون های مختلف بارگیری می شود و معمولا در دو نوع مختلف تولید و قابل دسترس است که در زیر اشاره گردیده است.

گچ معمولی با مش ٢۰۰

این گچ که مرسوم ترین گچ در سفیدکاری و اندود داخلی زیر کار است از درجه خلوص عالی برخوردار است و به صورت فله در محل فروشگاه های مجاز با بونکر بارگیری شده تا هزینه ها را ٣۰ درصد کاهش دهد.

گچ میکرونیزه با مش ٤۰

تولید این گچ به منظور ساخت دیوارهای پیش ساخته گچی و پخش آن به صورت بارگیری با تریلی مخصوص از محل فروشگاه تا تخلیه در محل کارگاه تولید قطعات گچی انجام می شود و علاوه بر صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل این گچ در سیلوهای ویژه محافظت و همواره قابل استفاده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما