مراکز فروش گچ سفید ساختمانی

گچ سفید در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد و یکی از مهمترین کاربردهای گچ سفید در صنعت ساختمان است. تقریباً 75٪ از مصرف گچ در ساختمان مربوط به پوشش دیوار ، تهیه انواع ملات و گچ است. علاوه بر این، ملات گچ و خاک ترکیب بسیار خوبی برای ساخت پوشش ها هستند. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند با مراجعه به مراکز فروش گچ سفید ساختمانی شرکت ما این محصول را با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری نمایند.

مراکز فروش گچ سفید ساختمانی

کیفیت بارز انواع گچ سفید ساختمانی

کیفیت بارز انواع گچ سفید ساختمانی امروزه شاهد تغییراتی در ساختار و عملکرد در صنعت گچ هستیم، یکی از این پیشرفت ها ظهور گچ های پلیمری و ماشین آلات گچ با کاربردهای فراوان است. گچ پلیمری سالهاست که در اروپا تولید می شود و بصورت مکانیکی و سریع بر روی دیوار صاف و روان پاشیده می شود. در ایران از گچ به طور سنتی و به تدریج با ضایعات زیاد استفاده می شود.

این موضوع شرکتهای محلی را به تولید گچ پلیمری برای دستگاههای پاشش گچ تشویق کرده و در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از پروژه های بزرگ کشور اعمال شده است. پاشش سنتی گچ بر روی سطح کار باعث هدر رفتن زیاد و در نتیجه تخریب محصول و افزایش هزینه های استفاده می شود. با این حال، سمپاشی پلیمری از مزایای بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است و کاستی های گذشته را تا حد زیادی برطرف کرده است.

دویدن با سرعت بالا (حدود 200 متر مربع در روز). وزن کم، مقاومت بالاتر، مقاومت در برابر خراش به دلیل وجود پرلیت انعطاف پذیری بالا در مقایسه با گچ معمولی. پس از پاشش، این گچ مانند بتن سخت و بادوام می شود. تختخواب موج دار و دارای سطح صاف است. در برابر رطوبت مقاوم است و همچنین مقاومت قابل توجهی در برابر گرما دارد.

با استفاده از این گچ، مرحله گچ و خاک در ساختمان برداشته می شود. در این روش گچ به طور مستقیم در یک مرحله روی مواد بام (تیر و بلوک) یا سقف های معلق (خرگوش) قرار می گیرد. این ماده را می توان برای انواع مواد مانند آجر، بتن، کف، سفال، سیمان، لایکا و هبلکس استفاده کرد. این نوع گچ به طور مستقیم ستون های بتونی و فلزی را می پوشاند.

از ملات گچ به طور گسترده ای در ساخت بناها در دوره ساسانی و همچنین در نمای گچ به شکل گل (روساها) استفاده می شد. به طور کلی از ملات گچ به طور گسترده ای در پوشش طاق های قوسی و بلند ، پوشش شبستان ها و ایوان های بلند و گنبدهای آجری و اسکلت های بناهای اسلامی در دوره های مختلف استفاده می شد.

بنابراین می توان گفت که این ملات از دوران باستان تا به امروز یک عنصر جدایی ناپذیر و یک ماده مهم ساختمانی بوده است. گچ ماده معدنی است که به صورت گچ در طبیعت یافت می شود.گچ به دلیل فرمول شیمیایی Caso4 + 2H2O (سولفات کلسیم هیدراته) شناخته شده است و یکی از با ارزش ترین مصالح ساختمانی است.

مرکز تولید گچ سفید ساختمانی

مرکز تولید گچ سفید ساختمانی واحد تولید ما در زمینه انواع گچ سفید ساختمانی فعالیت دارد و این محصول پرکاربرد را با بسته بندی های متنوع و قیمت مناسب روانه بازار کرده و مشتریان بسیاری را نیز جذب خود کرده است. از این رو مشتریان گرامی که می خواهند این محصول را خریداری کنند می توانند به مرکز تولید گچ سفید ساختمانی ما مراجعه کنند و این محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما