مرکز انواع گچ ضد حریق ساختمانی

استفاده از گچ ضد حریق ساختمانی در برابر آتش در مصالح ساختمانی ساخت یک سازه کاملاً نسوز ممکن است کمی پر هزینه به نظر برسد، اما ساختن سازه های مقاوم در برابر آتش با بودجه قابل قبول همیشه امکان پذیر است. این می تواند با در نظر گرفتن الزامات مقاومت و استفاده از مواد مقاوم در برابر آتش در ساختمان ها حاصل شود. از این رو مرکز انواع گچ ضد حریق ساختمانی ما این محصول را با قیمت مقرون به صرفه به بازار توزیع می کند که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

مرکز انواع گچ ضد حریق ساختمانی

کارایی انواع گچ ضد حریق ساختمانی

کارایی انواع گچ ضد حریق ساختمانی هنگامی که یک ساختمان آتش می گیرد، احتمالاً آسیب زیادی به زندگی و خود ساختمان وارد می کند. همچنین می تواند به ساختمان های همسایه گسترش یابد. مخصوصاً اگر اوضاع مساعد باشد. بیشتر اوقات، این آتش سوزی ها هنگام خواب افراد رخ می دهد. هیچ ماده ای برای جلوگیری از این وجود ندارد.

با این حال، برخی از مصالح ساختمانی و مواد ضد حریق می توانند خطر را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. این مواد در برابر گرما و آتش بسیار مقاوم هستند که می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. گچ اکنون ماده ای است که می توان آن را مقاوم در برابر آتش دانست. همچنین بسیار مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک محصول مناسب برای پوشش دادن مصالح ساختمانی در نظر گرفته شود.

هرگز از سقف غافل نشوید زیرا شعله های آتش و جرقه می توانند باعث شعله ور شدن آن شوند. بازدارنده شعله بازدارنده شعله یک ماده ساختمانی است که به طور گسترده در اروپا استفاده می شود. در واقع این یک نوار نازک است، اما در صورت آتش سوزی 20-50 بار منبسط می شود، یک مانع حرارتی ایجاد می کند و از محافظت در برابر سقوط قاب فولادی جلوگیری می کند.

پیکربندی پوشش نازک و انعطاف پذیری در طراحی و همچنین سهولت استفاده را ارائه می دهد. مزایای برجسته آن استفاده در برابر آتش را روی سطوح اسکلت فلزی که اغلب در جدیدترین سبک های معماری مورد استفاده سالن ها وجود دارد، ممکن می سازد. گرما و عایق می توان به نسبت های مختلف با گچ مخلوط کرد و از آن قطعات سبک تهیه کرد.

ملات پرلیت سبک تر از ملات گچ است، و جذب صدا بیشتری دارد. تخته های پرلیت را می توان با کمک پرلیت و چسب مانند گچ و سیمان ساخت. این پانل ها سبک هستند و از آنها به عنوان عایق حرارتی و صوتی خوبی استفاده می شود.

صفحات جاذب پرلیت و آزبست فشرده ساخته می شوند.به طور کلی بسته به نوع و درجه حرارت عایق، استفاده می شود. پرلیت به شرح زیر استفاده می شود، زیرا عایق بسیار خوبی است و سبک است و در برابر آتش ، پوسیدگی و هجوم موریانه مقاوم است.

صادرات عمده گچ ضد حریق ساختمانی

صادرات عمده گچ ضد حریق ساختمانی از آنجایی که شرکت ما تولید گچ ضد حریق ساختمانی را بر عهده دارد توانسته است این محصول را با کارشناسان حرفه ای و بازاریابی مناسب به کشورهای دیگر خارجی معرفی نماید و این محصول را با قیمت به روز و کاملا منطقی به کشورهای دیگر صادر کند. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید این محصول را دارند و می خواهند از نحوه صادرات گج ضد حریق نیز مطلع شوند می توانند به سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما