مرکز انواع گچ معمولی ارزان

امروزه یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت ساختمان و سازهای ساختی گچ می باشد که گچ بسته به کاربری و استفاده در هر ساختمان یا سازه ساختی دارای انواع مختلفی می باشد که می توان در ساختمان و سازه از گچ مخصوص خود استفاده کرد .

گچ دارای انواع زیادی می باشد برای مثال گچ معمولی و گچ خاک و گچ ضد حریق و غیره که هر کدام با مهندسی مخصوص به خود برای هر سازه خاصی استفاده می شود .

مرکز انواع گچ معمولی ارزان

مشخصات انواع گچ معمولی

مشخصات انواع گچ معمولی گچ معمولی انواع بسیاری دارد و خود نیز علاوه بر توضیحات مخصوص به خود را دارد اما دارای انواع گوناگونی با توضیحات و مشخصات مخصوص به خود نیز می باشد :

گچ سفید کاری ( گچ سفید ) :

گچی است که برای سفید کاری در ساختمان استفاده می شود گچ روکار است که در مقایسه با انواع دیگر گچ قیمت پایین تری دارد و صرفه اقتصادی برای پروژه های کلان ساختی را دارد . این گچ رنگ سفید شیری را داراست و برای پرداخت و نازک کاری و سفیدکاری به کار می رود. همچنین میزان چسبندگی این گچ بالاست و نیازی به زیرکاری ندارد.

لازم به ذکر است امروزه از سنگ ساختمانی در مشهد برای فضای داخلی خانه استفاده می شود که سبکی نو به شمار می رود.

گچ میکرونیزه :

گچ میکرونیزه نسبت به گچ های معمولی دیگر کاربرد بیشتری دارد و برای سفیدکاری دیوار و کشته کشی و قالب گیری و مجسمه سازی و گچ بری های دکوراتیو و تولید گچ پلیمری و ترکیبی استفاده خواهد شد . گچ معمولی پس از تولید وارد آسیاب شده و دانه بندی آن تغییر می کند. ذرات این گچ بسیار ریز و تقریبا حدود 175 میکرون و یا کمتر از آن می باشند .

گچ ساتن :

گچ ساتن برای سفیدکاری لایه نهایی گچ و سطوح آن استفاده می شود . برای تولید این ماده گچ را با مواد افزودنی دیگری همانند پرلیت ترکیب می کنند . از جمله ویژگی های آن می توان به قابلیت شستشو و مقاومت در برابر خراشیدگی و مقاومت در برابر رطوبت و عدم ترک خوردگی اشاره نمود .

گچ پاششی :

این نوع گچ توسط دستگاه گچ پاش بر روی سطوح پاشیده می شود و پس از خشک شدن سطحی یکدست و ظریف و مقاوم ایجاد می نماید . گچ پاششی مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاومت دارد و از این رو به طور مستقیم بر روی سقف یا دیواری که گچ و خاک نشده مورد به کار برده می شود .

گچ عاج :

این نوع گچ بسیار نرم است و برای مصارفی مانند مجسمه سازی و ساخت قطعات پیش ساخته گچی و تولید رنگ لعابی و کشته کشی ساختمان استفاده و به کار برده می شود . این گچ از خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر بفرد خود را داراست و متریالی دیر گیر با خود به همراه دارد .

گچ سیوا :

ترکیب گچ میکرونیزه با دیگر افزودنی های مواد خاص باعث تولید گچ سیوا می شود . این گچ نسبت به گچ های معمولی دیگر مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارد و ضریب انتقال صوتی و حرارتی آن بسیار کمتر می باشد .

قیمت روز گچ معمولی عمده

قیمت روز گچ معمولی عمده قیمت گچ روز معمولی در بازار امروز بسته به نوع برند و نوع گچ برای سفید کاری یا زیر کار متفاوت است اما به طور کلی می توان این قیمتها را در کیسه های ۳۰ کیلویی از قیمت کیلویی ۱۰ هزار تومان الی کیلویی ۳۵ هزار تومن یا ۴۰ هزار تومن قیمت گذاری و مشاهده کرد .

همچنین شما می توانید گچ مرغوب و همچنین سنگ مرمریت در تهران را با قیمتی بسیار مناسب از مجموعه فروش گچ سازان که یک مجموعه معتبر در زمینه فروش گچ می باشد تهیه کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما