مرکز توزیع گچ صادراتی ارزان

گچ صادراتی یکی از بهترین نوع مصالح ساختمانی در ایران است که به سایر کشورها نیز صادر میگردد و برای زیبایی و سفید و تمیز نشان دادن جلوه ی داخلی ساختمان ها به کار میرود. برای استفاده از گچ در کار گچبری باید مهارت لازم را داشته باشید و از آن به درستی استفاده کنید زیرا هنگامی که گچ با آب مخلوط شود طی مدت زمان کمی سفت می‌شود و همچنین اگر به درستی با آن کار نشود بعد از مدتی ترک میخورد .

مرکز توزیع گچ صادراتی ارزان

اطلاعاتی درباره انواع گچ

اطلاعاتی درباره انواع گچ از سنگ گچی که به صورت سولفات دو کلسیم آبدار در طبیعت وجود دارد و سپس شکسته و خرد میگردد و برای پودر شدن به کوره فرستاده میشود و آماده استفاده قرار می گیرد ، گچ میگویند.

کیفیت گچ بسته به ذرات پودری ریز و درشت آن دارد بدین صورت که هر چه پودر آن درشت باشد کیفیت کمتری دارد و هرچه پودر آن ریز باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است و گچبری های ظریف و زیبا را میتوان با آن انجام داد.

در کشور ما انواع گوناگون گچ وجود دارد که در زیر برخی از آنها را معرفی میکنیم ؛

گچ گیپتون : گچ گیپتون برای استفاده نیاز به انواع مواد چسبنده ای مانند سریشم نیاز دارد تا بتواند بر روی انواع مصالح ساختمانی دیگر همچون آجر ، بتن ، سیمان ، بلوک بتنی ، بلوک سیمانی کشیده شود .

گچ سفید : برای دادن جلوه ای تمیز و سفید به داخل خانه استفاده میشود.

گچ مرمر : گچ مرمر در برابر نم و رطوبت بادوام و مقاوم تر است و این نوع گچ با محلول مخلوط میشود و سپس باز پخته میشود .

گچ عاج : این نوع گچ بسیار نرمتر از انواع دیگر گچ می‌باشد و در صنعت مجسمه سازی ، تولید رنگ های لعابی ، ساخت قطعات گچی مورد استفاده قرار می گیرد .

گچ ساتن : این نوع گچ در پایان کار و برای سفید کاری نهایی با پراید مخلوط میشود و مورد استفاده قرار می گیرد .

گچ سیوا : اگر میخواهید بعد از سفید کاری روی گچ رنگ روغن ، دیوار پوش و… استفاده کنید باید از گچ سیوا کمک بگیرید.

فروشنده برتر گچ صادراتی عمده

فروشنده برتر گچ صادراتی عمده کارخانه ما با تولید گچ و فروش گچ صادراتی به صورت عمده یکی از برترین و بهترین فروشندگان گچ در کشور است که شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول به صورت آنلاین و بدون واسطه به سایت ما مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

همانطور که میدانید بسته به اندازه ذرات گچ ( درشت یا ریز ) بودن آن ، رنگ گچ ، نوع گچ ، درصد خالصی گچ ، هزینه جانبی و بسته بندی در کارخانه ، هزینه استخراج قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما