مرکز تولید گچ مقاوم ساختمانی

گچ مقاوم ساختمانی باید با گچ خشک مخلوط شود و همگن شود. با استفاده از این افزودنی می توان مقاومت فشاری برای محصول گچ تا 25 مگاپاسکال را ارزیابی کرد، یعنی مقاومت درون مقاومت سیمان. البته این به گچ پایه ای که ماده افزودنی به آن اضافه می شود بستگی دارد. این افزودنی باید 0.3٪ یا بیشتر مصرف شود. مقدار آب مورد نیاز برای تهیه بتونه گچی باید کمتر از 50٪ باشد. برای خرید این محصول می توانید به مرکز تولید گچ مقاوم ساختمانی ما مراجعه کنید.

مرکز تولید گچ مقاوم ساختمانی

مشخصات بارز انواع گچ مقاوم

مشخصات بارز انواع گچ مقاوم گچ عایق و مقاوم در برابر حرارت با کیفیت عالی و تحمل حرارت بالا، مقرون به صرفه و موجود بصورت آنلاین، آماده فروش و حمل به سراسر کشور. یکی از خواص طبیعی و طبیعی گچ مقاومت نسبی آن در برابر آتش است. واکنش لایه گچ در برابر شعله آزاد شدن بخار آب و یک لایه بخار بر روی سطوح است.

البته بعد از مدتی، لایه گچ نیز می سوزد، اما این بازه زمانی برای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش و خاموش شدن آتش فراهم می کند. لازم به ذکر است که لایه گچ نیز در برابر انتقال گرما عایق بندی شده است.

باید بگوییم که گچ ترکیب خوبی دارد خصوصیات عمومی خود را نیز حفظ می کند مقاومت گچی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و به نوعی آن را غیر قابل اشتعال کنند. به این ترتیب حتی می توان از آن در صنعت ریخته گری نیز استفاده کرد. مقادیر کاملاً محاسبه شده و دقیق مواد شیمیایی به پایه گچ اضافه شده و آن را در برابر حرارت مقاوم می کند.

دور از انتظار نیست که به دلیل داشتن مواد شیمیایی ویژه در ترکیب آن ، قیمت این محصول از سایر محصولات بالاتر باشد. اقتصاددانان در سراسر جهان تجارت خارجی را عامل مهمی در توسعه اقتصادی این کشور می دانند. تجارت و صادرات خارجی اساس صنعتی سازی، دانش و تجربه مورد نیاز برای توسعه اقتصادی را تشکیل می دهد. خوشبختانه کشور ما به دلیل داشتن منابع طبیعی غنی این فرصت را دارد که محصولات غیرنفتی خود را به جهان صادر کند.

یکی از این منابع طبیعی با ذخایر زیاد در ایران گچ است. این ماده معدنی در حال حاضر به صورت خام به کشورهای مختلف صادر می شود. با این وجود باید گفت که اقتصاد و صادرات مواد اولیه بر ساختار اقتصادی کشور تأثیر منفی خواهد گذاشت. صنعت گچ ایران یکی از بخشهای فعالی است که در حین پردازش گچ، انواع گچ ساختمانی را با کاربردهای گوناگون تولید می کند.

صادرات انواع گچ مقاوم ساختمانی

صادرات انواع گچ مقاوم ساختمانی شرکت تولیدی ما در زمینه صادرات انواع گچ مقاوم ساختمانی به کشورهای آسیایی و اروپایی فعالیت دارد و این محصول را با قیمت مقرون به صرفه و به روز صادر می کند که کیفیت بالایی داشته و مشتریان بسیاری را نیز جذب خود کرده است. از این رو اگر مشتریان قصد خرید گچ مقاوم ساختمانی را دارند می توانند به وب سایت رسمی ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما