مرکز خرید گچ ساختمانی فله

مرکز خرید گچ ساختمانی فله یکی از فعالان اصلی در این عرصه می باشد به همین دلیل باکیفیت ترین محصول را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می گذارد تا بتواند بازار خرید، فروش و تولید گچ را رونق دهد.

گچ ساختمانی از سنگ گچ که به صورت سولفات دو کلسیم آبدار در طبیعت می باشد بدست می آید که رنگ سفیدی دارد و به صورت پودر های بسیار ریز است.

مرکز خرید گچ ساختمانی فله

کارایی انواع گچ ساختمانی

کارایی انواع گچ ساختمانی کارایی انواع گچ ساختمانی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روی انواع سطوح بتی قابل استفاده می باشند.
  • روی کاهگل کاربرد دارند.
  • روی دیوار های آجری، سقف های آجری و سقف های بتنی قابل استفاده هستند.
  • روی سطوح آهنی، مسی، سربی و چوبی استفاده خواهند شد.

این نوع مصالح ساختمانی در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به گچ سفید، گچ گیپتون، گچ عاج، گچ مرمر، گچ ساتن و گچ سیوا اشاره کرد نمونه اول در مقایسه با دیگر گچ های ساختمان قیمت پایین تری دارد و برای سفید کاری ساختمان به صورت روکار استفاده می شود.

نمونه دوم در تولید این مدل گچ از ماده ای چسبنده به نام سریشم استفاده شده است و روی سطوح مختلفی مانند سیمانی، بلوک های بتنی، آجر، سطوح بتنی متخلخل و بلوک های سیمانی به صورت دولایه استفاده خواهد شد نمونه سوم بسیار میکرونیزه و نرم می باشد.

از گچ عاج برای ساخت قطعات پیش ساخته گچی، کشته کشی ساختمان، تولید رنگ لعابی و مجسمه سازی استفاده می شود نمونه چهارم در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد نمونه پنجم روی لایه نهایی سطوح به منظور سفید کاری استفاده می شود.

نمونه ششم برای زیر کاری استفاده خواهد شد و روی این گچ می توانید رنگ های روغنی، دیوارپوش های پی وی سی، پوشش های اکریلیکی، بلکا و گچ پلیمری ساتن را استفاده کنید در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که در هنگام استفاده از گچ ساختمانی روی سطوح آهنی، سربی یا مسی باید حتما از یک لایه ضد زنگ قبل از گچ کشی استفاده شود.

تولید انواع گچ ساختمانی فله

تولید انواع گچ ساختمانی فله تولید انواع گچ ساختمانی فله توسط تولید کنندگان مختلفی با استفاده از بهترین سنگ های گچی که از طبیعت استخراج شده اند و رعایت تمام استاندارد ها انجام می شود علاوه بر این مزیت های گچ ساختمانی باعث شده تولید آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • هیچ گونه بار اضافی را روی ساختمان ایجاد نمی کند چون سبک است.
  • نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شود.
  • قابلیت شکل پذیری خوبی دارد به همین دلیل برای گچ بری از آن استفاده می کنند.
  • رنگ سفید و درخشانی دارد که باعث زیبایی دکوراسیون می شود.
  • در بسته بندی و انواع مختلفی تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما