مرکز پخش گچ ساختمانی قرمز

انواع گچ های موجود در بازار، از جمله گچ ساختمانی قرمز، آماده و اسپری شده، دارای رطوبت بالایی هستند. پس از استفاده مناسب از ملات گچ و خشک شدن، سطوح گچ شده دارای مقاومت سطح کافی برای کارهای بعدی مانند نقاشی، کاغذ دیواری و کاشی هستند. به دلیل عملکرد غیرحرفه ای و کاربردی نظیر تسطیح دیر یا زود سطح یا افزایش زیاد آب باعث جدا شدن و لایه برداری سطوح می شود به همین دلایل نمی توان سطوح مناسب با مقاومت کافی بدست آورد. از این رو برای خرید می توانید به مرکز پخش گچ ساختمانی قرمز ما مراجعه فرمایید.

مرکز پخش گچ ساختمانی قرمز

ویژگی بارز انواع گچ ساختمانی قرمز

ویژگی بارز انواع گچ ساختمانی قرمز خلوص گچ با توجه به درصد مواد معدنی گچ در آن تعریف می شود. طبق انجمن استاندارد حداقل خلوص مورد نیاز گچ در مواد صنعتی 70٪ گچ ، بیشتر گچ تجاری 75 تا 90٪ خلوص است. ناخالصی های موجود در گچ بیشتر شیست، عملکرد حیاتی و فعالیت نیز در آن دیده می شود.

قدیمی ترین کوره های گچی در ایران کوره های چاهی هستند که هنوز هم در بسیاری از شهرهای ایران رایج است. در این نوع کوره ها که نمی توان دمای آن را کنترل کرد، انواع گچ از گچ پخته گرفته تا گچ ساختمانی، آنیدریت و گچ پوسیده بدست می آید.

به دلیل عدم یکنواختی. عملکرد این نوع کوره ها مداوم نیست و سوخت این نوع کوره ها چوب، زغال سنگ و … است. ممکن است اتفاق بیفتد گچ در برابر آب و رطوبت مقاوم نیست و بسیار ضعیف است و در صورت وجود رطوبت لایه های سفیدکننده به طور جداگانه روی درام و دیواره ظاهر می شوند و البته رطوبت پس از خشک شدن از بین می رود و درام خشک می شود باید از جلوگیری از گچ و خاک و سفیدکاری گچ در ساختمانهای مناطق مرطوب مانند ملات گچ و مناطق شمالی ایران جلوگیری شود.

در چنین مناطقی از سیمان سفید یا آهک برای سفید کردن ساختمان استفاده می شود. از لایه های رنگ روغن برای ایجاد مقاومت گچ در برابر رطوبت نیز استفاده می شود اما این رنگ ها رطوبت گچ را کاملاً جذب نمی کنند و گچ بعد از مدتی سفت می شود. برای ساختن گچ مقاوم در برابر آب، باید گچ را کاملاً بدون آب کریستالیزاسیون (انیدریت) پودر کرده و در محلول آلوم ورز دهید، دوباره در اجاق بگذارید، تا 500 درجه سانتیگراد گرم کنید و دوباره به آسیاب برگردانید. گچ را بچرخانید.

صادرات انواع گچ ساختمانی قرمز

صادرات انواع گچ ساختمانی قرمز شرکت تولید ما در زمینه صادرات گچ ساختمانی قرمز فعالیت می کند و این محصول را با قیمت خوب و مناسب روانه بازار کرده و توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن جای خود را در بازارهای داخلی و خارجی باز کند و رشد فروش خود را با صادرات این محصول بالا ببرد. از این رو مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به واحد تولید گچ ما این محصول را خریداری نموده و درباره نحوه صادرات آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما