نرخ روز گچ ساختمانی عمده

گچ یکی از مصالح ساختمانی است که به طور گسترده برای پوشش دیوارها و سقف ها و ایجاد عناصر تزئینی استفاده می شود. گچ ساختمانی از گچ موجود در طبیعت بدست می آید. گچ بافت بلوری دارد و از لایه های ضخیمی تشکیل شده است که پس از استخراج و فرآوری به پودر گچ ساختمانی تبدیل می شود. پس از اینکه سنگ توسط دستگاه های خرد کن و ماشین آلات از زمین خارج شد، آن را به کوره منتقل کرده و تا 180 درجه سانتیگراد گرم می کنند. جهت اطلاعات بیشتر درباره نرخ روز گچ ساختمانی عمده به سایت ما مراجعه کنید.

نرخ روز گچ ساختمانی عمده

اطلاعاتی درباره کارایی گچ ساختمانی

اطلاعاتی درباره کارایی گچ ساختمانی این ماده بسیار سبک است و بنابراین استفاده از آن هیچ گونه بار اضافی بر ساختمان تحمیل نمی کند. استفاده از آن ممکن است به نوعی باعث عایق صدا و گرما شود. گچ شکل پذیری بالایی دارد و می تواند به اشکال مختلفی شکل بگیرد. اگر کثیف شود، تمیز کردن آن آسان نیست. مهمترین عیب این محصول جذب رطوبت و در نتیجه افتادن است.

استفاده از این ماده روی سطوح فلزی باعث می شود که با فلزات ترکیب شده و سولفات تولید شود و باعث کاهش عمر قسمت مورد نظر شود. به همین دلیل، یک لایه ضد زنگ باید قبل از اینکه با گچ پوشانده شوند، روی سطح آهن، مس و سرب قرار گیرد. این ماده از مقاومت بالایی در برابر آتش برخوردار است و ماده ای با سرعت آهسته سوز است.

برای استفاده از این محصول در ساختمان، ابتدا باید گچ را در یک ظرف ریخته ، آب اضافه کرده و با آب مخلوط کنید. نسبت گچ مورد استفاده به آب باید متناسب باشد. بعد از اولین نگهداری می توان آن را با کمک ماله روی سطح مورد نظر قرار داد. ماله باید به صورت مورب به سمت دیوار حرکت کند. زیرا فقط خط کناری ماله می تواند سطحی صاف و صاف ایجاد کند. با استفاده از این روش می توان ضخامت سطح را به اندازه دلخواه افزایش داد.

از مخلوط گچ و آب اغلب برای سفید کردن ساختمان و پوشاندن آن و خاک استفاده می شود زیرا باعث ایجاد یک سطح سفید می شود، اما خاک رس را با آب مخلوط می کنند تا ملات گچ تولید شود. برای تولید این ملات به مقدار مساوی از گچ و خاک استفاده می شود اما بسته به سریع یا سخت بودن خاک رس می توان کم و بیش از آن استفاده کرد.

گچ یکی از موادی است که فقط در نازک کاری استفاده می شود و برای استفاده در سطوح یاتاقان مناسب نیست. یک لایه رنگ روغن باید روی قسمتهایی از ساختمان که سطوح گچ در معرض بخار آب قرار دارند ، اعمال شود. اگرچه این رنگ نمی تواند سطوح گچ را کاملاً ضد آب کند ، اما تا حدی ماندگاری آن را افزایش می دهد.

استفاده از سنگ ساختمانی در مشهد علاوه بر گچ نیز مرسوم است تا زیبایی دوچندانی را به نمایش بگذارند.

صادرات انواع گچ ساختمانی عمده

صادرات انواع گچ ساختمانی عمده شرکت ما توانسته است با صادرات انواع گچ ساختمانی به صورت عمده و همچنین انواع سنگ مرمریت در تهران جایگاه خود را در بازارهای بین المللی باز کند و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری برساند. مجموعه ما که تولید گچ را بر عهده داریم سعی کرده ایم که محصول خوبی را به بازار و کشورهای دیگر صادر کنیم که از این طریق بتوانیم رشد فروش خود را بالا ببریم. از این رو مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه صادرات این محصول به وب سایت رسمی ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما