پخش عمده گچ سفید ساختمان

پخش عمده گچ سفید ساختمان با کیفیت و مرغوبیت بالا در سراسر کشور انجام می گیرد. با خرید از این مجموعه می توانید از مزایای آن از جمله تضمین کیفیت، حمل سریع سفارشات و جلب رضایت مشتریان محترم و قیمت ارزان بهره مند شوید. این محصول به دو شیوه سنتی و صنعتی تولید می شود و مهمترین خصوصیات آن قابلیت سازگاری آن با مواد شیمیایی و فیزیکی می باشد.

آخرین قیمت گچ ساختمان قرمز و گچبری پیش ساخته دور لامپی در بازار بسیار متغیر و متنوع است چرا که قیمت این محصول در بازار تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار دارد.

پخش عمده گچ سفید ساختمان

بررسی کیفی انواع گچ سفید

بررسی کیفی انواع گچ سفید گچ سفید یکی از مصالح ساختمانی پر مصرف می باشد. و به منظور پوشش دیوار، سقف و قالب بندی المان های دکوراتیو استفاده می شود. گچ سفید از گچ های موجود در طبیعت می باشد و دارای بافت بلوری و لایه های ضخیم می باشد. این سنگ بعد از آن که توسط دستگاه ها و ماشین آلات سنگ شکن از زمین استخراج می شود و به کوره منتقل می شود و در درجه حرارت 180 سانتی گراد حرارت داده می شود. این حرارت تبلور را از بین می برد و آب آن را تبخیر می کند.

با این وجود، بهترین و مرغوب ترین نوع گچ قالب گیری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که سبب تمایز آن از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار می شود.

گچ ساختمانی از سنگ گچ خالص به دست می آید و در پروسه تولید آن هیچ مواد افزودنی اضافه نمی شود. گچ روکار در مقایسه با انواع دیگر گچ قیمت پایین تری دارد. این گچ رنگ سفید فوق العاده دارد و از میزان چسبندگی بالایی برخوردار می باشد. از این گچ برای سفید کاری دیوار، کشته کشی، قالب گیری، مجسمه سازی، گچ بری استفاده می شود.

مهمترین ویژگی های گچ سفید به می توان به قابلیت شستشو، مقاومت در برابر خراشیدگی و مقاومت در برابر رطوبت و عدم ترک خوردگی آن اشاره نمود. این گچ بعد از خشک شدن یکدست و مقاوم می شود. این گچ تمام منافذ سطح را به صورت یکدست و محکم می کند. گچ از خواص فیزیکی و شیمیابی منحصر به فردی برخوردار است. گچ سفید قابلیت چسبندگی را بالا می برد و میزان جذب آب آن از ۳ درصد کمتر نمی باشد.

فروشنده انواع گچ سفید ساختمان

فروشنده انواع گچ سفید ساختمان بازار فروش گچ سفید همیشه از رونق خوبی برخوردار بوده است. گچ سفید با کیفیت حیرت انگیز و قیمت مناسب به صورت عمده از این مجموعه به فروش می رسد. توجه داشته باشید تولید انواع گچ سفید ساختمانی در کارخانه و سپس ورود آن به مرحله سنگ شکن می باشد. و در این مرحله با ضربات چکش های قوی، خرد و به قطعات کوچک تر تقسیم می شود.

قابل ذکر است فرآیند خردایش کمک به پخت بهتر و در نتیجه محصول با کیفیت تر می باشد. انواع کوره استوانه ای دوار مجهز به سیستم لوبرن، هایبرن و مدیوم برن در کارخانه ها جهت پخت مورد استفاده قرار می گیرد. سپس سنگ پخته برای کاهش دما و افزایش زمان گیرایی در سیلوی دم پخت ذخیره و بعد به آسیاب منتقل می گردد و جهت دانه بندی سرند می شود. دستیابی به کیفیت بالاتر، مستلزم صرف هزینه هایی طی عملیات تولید می باشد. بنابراین بدیهی است که محصول بهینه سازی شده و تولید شده بر اساس استانداردهای موجود، قیمت بالاتری خواهد داشت. مسلما گچی که کیفیت مرغوبی نداشته باشد، بعد از چند سال تضعیف شده و نیاز به مرمت و بازسازی داشته و هزینه بیشتری را ایجاد خواهد کرد منبع: گچ ساختمانی ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما