بازار فروش گچ ساختمانی پرلیتی

پرلیت نوعی سنگ آتشفشانی با ترکیب اسیدی متوسط ​​است که در آب یا در یک محیط مرطوب رخ می دهد. پرلیت دارای بافت شیشه ای است و به دلیل وجود آب کروی است. پرلیت یکی از موادی است که در کشورهای صنعتی در سالهای گذشته مورد مطالعه قرار گرفته و در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. بازگشت به استفاده از پرلیت در صنعت ساختمان اهمیت و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره بازار فروش گچ ساختمانی پرلیتی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین قیمت گچ ساختمان قرمز و گچبری پیش ساخته دور لامپی در بازار بسیار متغیر و متنوع است چرا که قیمت این محصول در بازار تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار دارد.

بازار فروش گچ ساختمانی پرلیتی

ویژگی برتر انواع گچ ساختمانی پرلیتی

ویژگی برتر انواع گچ ساختمانی پرلیتی از روکش های انواع گچ و پرلیت برای سفید کردن دیوارهای خانه ها، که به عایق صدا و عایق حرارتی بالایی نیاز دارند، استفاده می شود. وزن این محصول 60٪ کمتر از روکش های معمولی است میزان بار مرده ساختمان را یک تا دو تن در هر صد متر مربع کاهش می دهد.

با این وجود، بهترین و مرغوب ترین نوع گچ قالب گیری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که سبب تمایز آن از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار می شود.

این ماده در بخشهایی مانند تولید الکترود، متالورژی، فیلترها و تولید الیاف شیشه استفاده می شود. پرلیت علاوه بر حالت خام، نیز مصرف می شود. پرلیت منبسط شده ماده ای دانه ای سبک است که معمولاً یک ساختار سلولی را تشکیل می دهد.

در این فرآیند ابتدا سنگ پرلیت خرد شده، سپس دانه بندی می شود و سپس به کوره هدایت می شود. درجه حرارت در کوره بسته به ترکیب شیمیایی و مقدار آب پرلیت بین هفتصد تا هزارو صد درجه سانتیگراد تنظیم می شود. پرلیت در کوره منبسط می شود و توسط جریان هوا به سمت بالا حمل می شود و مواد زائد به پایین کوره می افتد.

کاربردهای مهم پرلیت منبسط شده شامل تهیه بتن سبک، مواد پرکننده، عایق حرارتی و صوتی، کشاورزی و فیلتر و ساینده است. قسمتهای سبک را می توان از مخلوط پرلیت با سیمان به نسبتهای مختلف بدست آورد.

ملات پرلیت سبک تر از ملات سیمان است ، هدایت حرارتی آن بالاتر از جذب صدا است. برای عایق بندی مناطق خالی از رنگ، پلاستیک، لاستیک و دیوارهای دو پوست استفاده می شود. تخته های پرلیت را می توان با کمک چسب مانند پرلیت و گچ ساخت. این پانل ها سبک هستند و به عنوان عایق های حرارتی و صوتی خوبی استفاده می شوند. صفحات جاذب صدا از مخلوط پرلیت و آزبست فشرده ساخته می شوند.

صادرات انواع گچ ساختمانی پرلیتی

صادرات انواع گچ ساختمانی پرلیتی شرکت ما در زمینه صادرات اتواع گچ ساختمانی پرلیتی فعالیت گسترده ای دارد و توانسته این محصول را به کشورهای خارجی آسیایی و اروپایی نیز با قیمت خوبی به فروش برساند. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید گچ ساختمانی پرلیتی را با قیمت مناسب دارند و می خواهند این محصول را خریداری کنند و از نحوه صادرات آن مطلع شوند می توانند به سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما