بازار فروش گچ ساختمان فله

خانه اولین نیاز هر فرد برای تشکیل زندگی اجتماعی است. برای ساختن یک خانه با دوام مصالح گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که باید از نظر کیفیت درجه یک باشند.از مصالح مورد نیاز برای ساخت یک ساختمان می توان گچ سفید، آجر، تیرآهن، سیمان و دیگر مصالح را نام برد. بازار فروش گچ ساختمان فله در دست افراد زیادی است و شرکت ما در تلاش است محصولات خوبی را به شما ارائه دهد. در ادامه اطلاعاتی درباره تولید گچ و انواع گچ به شما ارائه می شود.

آخرین قیمت گچ ساختمان قرمز و گچبری پیش ساخته دور لامپی در بازار بسیار متغیر و متنوع است چرا که قیمت این محصول در بازار تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی قرار دارد.

بازار فروش گچ ساختمان فله

اطلاعاتی درباره تولید گچ

اطلاعاتی درباره تولید گچ گچ یا پلاستر ماده ای سفید رنگ و پودری است که در ساختمان سازی،گچبری و سقف و ستون ها کاربرد دارد. دارای خاصیت چسبندگی زیادی است و برای استفاده باید با آب ترکیب شود.

با این وجود، بهترین و مرغوب ترین نوع گچ قالب گیری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که سبب تمایز آن از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار می شود.

انواع گچ:

  • گچ سفید
  • گچ ساتن
  • گچ میکرونیزه
  • گچ عاج
  • گچ پاششی
  • گچ سیوا
  • گچ زیتون
  • گچ ژیپس
  • گچ رنگی

برای تولید این ماده در ابتدا به ماده اولیه آن یا سنگ گچ احتیاج است که با توجه به ذخایر معدن گچ در کشورمان بخصوص در سمنان، این امر به راحتی صورت میگیرد.

پس از استخراج گچ و گرفتن ناخالصی ها وارد دپوی کارخانه میشود. اول خرد شده و با آسیاب چکشی به قطعات کوچکتر و تبدیل شده سپس الک شده تا پودری یکنواخت شوند.

قطعات بر اساس اندازه به کوره فرستاده میشوند و در آنجا تحت دمای بالا پخته میشوند. سپس مجددا با آسیاب چکشی خرد شده و به صورت پودر درمی آید و مجددا الک میشوند.

گچ ها پس از بسته بندی بصورت کیلویی آماده فروش و عرضه به مشتریان عزیز می شوند. برای استفاده از آن باید با مقدار مشخصی آب مخلوط کنید تا چسبندگی و قوام لازم را پیدا کند.

خرید عمده گچ ساختمان فله

خرید عمده گچ ساختمان فله شما برای خرید گچ راه های مختلفی پیش رو دارید. یکی از راه ها مراجعه به وبسایت گچ سازان و ثبت سفارش است. با مراجعه به سایت میتوانید به صورت آنلاین محصولات را مشاهده کرده و مس از بررسی و مقایسه ثبت سفارش کنید. برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید تا در تایم کوتاهی پاسخگویی به شما انجام شود.

یکی از ویژگی های محصولات این شرکت مقاوم بودن کیسه ها بسته بندی در برابر آب و رطوبت میباشد که کیفیت محصول را از کارخانه تا هنگامی که به دست مشتری برسد تضمین میکند پس شما با خیالی راحت میتوانید سفارش خود راثبت کنید.

خرید عمده گچ ساختمانی فله از نظر اقتصادی امری مقرون به صرفه می باشد همچنین با حذف واسطه ها سبب سودآوری دوطرفه هم برای مشتری هم فروشنده میشود. این امر باعث داشتن خریدی آسوده میشود.

از طرفی دیگر بدون صرف وقت و هزینه و هر تایمی از روز، فقط و فقط از طریق اینترنت امکان سفارش وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما