تولیدکنندگان گچ ساختمانی صادراتی

گچ ساختمانی صادراتی دارای امتیاز و ویژگی هایی است که شرکت های تولید کننده گچ در ایران آن را در فرآوری و بسته بندی و تضمین کیفیت رعایت می کنند. این تولید کنندگان که در شهرهای عمده تولید گچ درجه یک دارای دفتر فروش فعال هستند در زمینه گچ صادراتی سهند و سمنان و کاسپین با کشورهای حوزه خلیج فارس همکاری دارند.

تولیدکنندگان گچ ساختمانی صادراتی

بررسی کیفی انواع گچ ساختمانی

بررسی کیفی انواع گچ ساختمانی انواع گچ ساختمانی ر کارخانه های ایران تولید و در فروشگاه های سراسر کشور در تناژ مختلف عرضه می گردد و دارای درجه کیفیت البته قیمت های مختلفی هستند و ما در این جا به بررسی کیفی آنها می پردازیم.

سه مورد مهم از مواردی که بر کیفیت گچ تاثیر گذار هستند سنگ گچ و نحوه حرارت دادن در کوره و دانه بندی و ریزی گچ موجود ساختمانی است.

سنگ گچ کریستالی و سنگ گچ های قهوه ای شفاف دارای درجه کیفی و خلوص بالایی برای تولید گچ اصل هستند و برای اینکه گچ اصل باشد باید از معادن با کیفیت بالا و ماشین آلات پیشرفته استفاده گردد.

گچ روکاری که در اندود سطوح دیوار استفاده می شود باید عاری از هر گونه ناخالصی باشد و دانه های آن ریز و یکدست باشد و در تولید آن از کوره دو پخت استفاده شده و از کوره لوبرن استاندارد در تولید بهره گرفته می شود.

نرمی بالا و گیرش به موقع گچ در هنگام استفاده نشان دهنده استاندارد بودن و تازگی گچ ساختمانی مرسوم است و وجود ناخالصی محدود شده پر گچ بر کیفیت نهایی اندود گچ تاثیر ندارد.

فروش گچ ساختمانی صادراتی فله

فروش گچ ساختمانی صادراتی فله گچ ساختمانی صادراتی فله عرضه شده در فروشگاه های کشور هم در ایران هم در مرزها به فروش می رسد و از نظر اقتصادی گچ فله بااهمیت تر است.

فروش گچ به صورت فله در کامیون های مخصوص و در تناژ بالا انجام می گیرد و طیف وسیعی از مالکان پروژه های ساختمانی گران قیمت از گچ صادراتی استفاده می کنند.

در هنگام حمل گچ فله برای صادرات نگهداری گچ در دمای استاندارد و کنترل نهایی آن برای استفاده توسط پرسنل کنترل کیفیت انجام گیرد و بسته بندی ویژه و عدم آلودگی آن تا مقصد بسیار مهم است.

دو کشور مهم عمان و عراق ساختگاه واردات گچ سفید ساختمانی تولید شده در ایران هستند و فروشنده ها در سطح بین الملل می توانند گچ درجه یک به این کشورها یا رعایت حقوق گمرکی صادر کنند.

به دلیل ارزان بودن گچ فله در اغلب استان ها گچ فله به محل کار حمل شده و به همراه دیگر مصالح مانند خاک و آهک مصرف می گردد و فروش فله ای نیازی به کیسه اضافی و بارگیری زیاد نداشته و برداشت گچ با جام لودر و ظروف خاص در ماشین حمل انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما