تولیدکنندگان گچ ساختمانی پرلیتی

از پرلیت به عنوان ماده سبک، عایق بتن و گچ و همچنین دیوارهای حفره و محل های استفاده برای سالها استفاده می شود. علاوه بر این، پرکننده های دودکش، کف های میانی، اسپری های صوتی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو مشتریان گرامی می توانند برای خرید این محصول به واحد ما که یکی از تولید کنندگان گچ ساختمانی پرلیتی هستیم مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

تولیدکنندگان گچ ساختمانی پرلیتی

عوامل موثر در کیفیت گچ ساختمانی

عوامل موثر در کیفیت گچ ساختمانی گچ ساختمانی محصولی است که پس از ساخته شدن اولین گچ با لایه زیرین گچ، روی سطوح قرار می گیرد و تأثیر مستقیمی بر زیبایی سطوح دارد. اما ویژگی های گچ سطح با کیفیت بالا چیست و هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کرد؟

آخرین مرحله از گچکاری، پرداخت با گچ سطح نامیده می شود. گچ مورد استفاده برای این منظور باید دارای خواص خاصی باشد تا بهترین نتیجه را داشته باشد. یکی از پارامترهای مهم در انتخاب گچ سطح، رنگ سفید آن است. عوامل موثر در رنگ پودر گچ، سفیدی و خلوص گچ و روش و مدت زمان پخت در فر است. اهمیت نوع کوره و سبک پخت در واحدهای صنعتی این است که بسیاری از عوامل موثر بر کیفیت گچ مانند سفیدی و زمان گیرش مستقیماً با آن ارتباط دارند.

سخت شدن گچ به طور معمول 8 تا 20 دقیقه طول می کشد. با این حال، در گچ افزودنی، این دوره توسط مواد شیمیایی کنترل می شود و به طور قابل توجهی افزایش می یابد. دوام و دوام گچ و عدم وجود ترک پس از خشک شدن از دیگر عوامل موثر در انتخاب گچ سطح است. مقاومت در برابر آتش گچ ، میرایی صدا و مقاومت در برابر فشار و نیروهای کششی از دیگر خصوصیات طبیعی گچ است.

اگر لازم است بر هر یک از ویژگی های فوق تأکید کنید یا محدودیت های گچی را برطرف کنید، بسته به نوع کاربرد، باید از انواع محصولات کامپوزیت مانند گچ اسپری استفاده کنید. همه گچ های ذکر شده برای کار و پرداخت مناسب هستند. در شرایط عادی، گچ میکرونیزه یک محصول ایده آل برای پرداخت است.

گچ یک لایه شفاف است که به دلیل شعله مستقیم آتش کدر است و برای تبدیل شدن به گچ به 180 تا 200 درجه سانتیگراد نیاز دارد. در طول دوره پخت ، 4 تا 5 مولکول آب مخزن داخلی خود را از دست می دهند و به یک گچ زنده تبدیل می شوند، هنگامی که با آب ترکیب می شود ، مولکول های از دست رفته را دوباره جذب می کند و در نتیجه این فعل و انفعالات باعث افزایش حجم می شود. یکی از خواص عالی گچ، که به دلیل پر کردن تمام فضاهای خالی قالب، برای قالب سازی بسیار مفید است.

خرید انواع گچ ساختمانی پرلیتی

خرید انواع گچ ساختمانی پرلیتی مشتریانی که قضد خرید انواع گچ ساختمانی پرلیتی را دارند می توانند به وب سایت رسمی ما مراجعه کنند و این مصحول را با قیمت خوبی خریداری کنند. از آنجایی که ما تولید گچ با قیمت مناسب را آغاز کرده ایم توانسته ایم رشد فروش خود را بالا ببریم و بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی را جذب خود نماییم و این مصحول را نیز به کشورهای دیگر صادر کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما