خرید مستقیم گچ سفید کیسه ای

امروزه برای ساخت ساختمان ها و سازه های گوناگون و همچنین برای هر استفاده و کاربردی و در هر سایز و اندازه‌ای از مصالح گوناگونی استفاده می‌کنند که یکی از این مصالح مهم و پرکاربرد در جهت ساخت این سازه ها گچ می باشد .

گچ برای مقاوم سازی و جلوگیری از زنگ زدگی و جلوگیری از رسیدن حرارت و رطوبت به سطح فلز و غیره برای ساخت این سازه ها استفاده می شود . همچنین گچ دارای انواع گوناگونی می باشد که با توجه به نوع کاربری هر سازه می توان گچ سفید یا گچ منحصر به فرد در جهت آن ساختمان یا سازه را به درستی انتخاب نمود .

خرید مستقیم گچ سفید کیسه ای

بررسی کیفی انواع گچ سفید

بررسی کیفی انواع گچ سفید مقاومت گچ به دو عامل دمای گیرش و میزان آب که در جهت خمیر کردن گچ استفاده می شود بستگی دارد پس از آن مقاومت گچ پس از گیرش زیاد شده و ثابت می ماند و تغیری نمی کند البته که برای افزایش مقاومت گچ می توان حتی گاهی به آن ماسه نیز اضافه کرد و کمترین زمان گیرش گچ ساختمانی 4 دقیقه و بیشترین زمان آن 10 دقیقه است که این زمان تحت عوامل نام برده متغیر است .

بنابراین گچ از جمله مصالح ساختمانی زودگیر است که استفاده از آن مدت زمان اجرای کار را کوتاه تر می کند ولی باید دقت داشت که گچ پس از گیرش اضافه حجم پیدا می کند ولی پس از خشک شدن دچار انقباض و ترک خوردگی نمی شود. به این شکل گچ سطحی صاف و یکدست و بدون سوراخ ایجاد می نماید .

از این رو از این ماده برای پر کردن ترک های دیوار استفاده می شود و از آنجایی که مقاومت گچ سفید در برابر آتش بالاست و در واقع یک متریال ( مصالح ) کندسوز به شمار می آید همچنین گچ ماده ای بسیار سبک می باشد و استفاده از آن بار اضافی را بر ساختمان وارد نمی کند .

این متریال نوعی عایق صوتی و حرارتی نیز می باشد و دارای خاصیت شکل پذیری هم می باشد و به این دلیل می توان آن را به هر شکلی که نیاز داشته باشیم تبدیل کنیم . و البته که به دلیل وفور معادن گچ و تولید گچ زیاد در ایران این محصول قیمت مناسب و پایینی را نیز دارا می باشد .

ملات گچ در برابر سرما و یخبندان هم مقاومت خاص و فوق العاده زیادی دارد. به دلیل این که هنگام تولید ملات آن گرما بسیاری آزاد می شود که می توان در دماهای پایین نیز گچ کاری نمود و در نتیجه باعث می شود تا گچ سازگاری مطلوبیت خاص خود را با دیگر مصالح ساختمانی داشته باشد و می توان آن را بر روی انواع سطوح سیمانی و آجری و آهکی و گچ و خاک اجرا نمود .

البته که گچ از جمله متریال ها‌ و ترکیب هایی است که در برابر لکه و آلودگی مقاومت کمی دارد و قابل شستشو و تمیزکاری نیست . و اگر این ماده در برابر رطوبت قرار گیرد پوسته می کند که موجب می شود تا از این گچ در مکان های مرطوب استفاده نشود ، زیرا به راحتی نم و رطوبت را به خود جذب می کند و تخریب می شود . و همچنین گچ موجب سولفاته شدن فلز می شود بنابراین قبل از پوشش فلزات با این ماده باید آن ها را ضد زنگ نمود .

تولید عمده گچ سفید صادراتی

تولید عمده گچ سفید صادراتی گچ در اغلب شهرهای ایران تولید می شود و کارخانه ها و برندهای مخصوص خود را دارد اما پایتخت گچ ایران شهر سمنان می باشد چرا که در این شهر معادن گچ به وفور وجود دارند .

اما همانطور که گفته شد در شهرها و استان های دیگری نیز مانند اصفهان و خراسان و آذربایجان و ایلام و خوزستان و فارس و هرمزگان نیز دیگر معادنی برای تولید وجود دارند که حتی ممکن است مرغوبیت بیشتری نسبت به گچ سمنان داشته باشند اما دلیل تمایز دیگر گچ سمنان به جز وفور بودن از سایر گچ ها راحتی در استخراج و سفیدی بالای 85 درصد و خلوص بالای 95 درصد می باشد و کیفیت بی نظیر آن می باشد .

در این شهر با توجه به وفور و گوناگونی معادن و کارخانه ها تولید گچ می توان به راحتی انواع گچ های مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما