صادرات انواع گچ ساختمانی پرلیتی

از انواع گچ های ساختمانی که به دلیل کیفیت بالای تولید در داخل جزء مصالح ساختمانی صادراتی به شمار می‌رود گچ ساختمانی پرلیتی یا ساتنی است که دارای انواع مختلفی می باشد.

صادرات انواع گچ ساختمانی مذکور با قیمت مناسب صورت می‌گیرد و صادرکننده این محصول می‌تواند با فروش آن در بازار کشورهای همسایه و به دلیل بالا بودن نرخ ارز سود مناسبی از این تجارت به دست آورد.

صادرات انواع گچ ساختمانی پرلیتی

بررسی کیفی گچ ساختمانی پرلیتی

بررسی کیفی گچ ساختمانی پرلیتی گچ پرلیت ساختمانی یکی از مناسب ترین گچ ها برای پوشش سطح بتن های متخلخل است و از ویژگی‌های کیفی این گچ می توان به ضد خش بودن آن اشاره کرد و این که دارای خاصیت ضد آب بوده و می توان آن را به راحتی شستشو داد و می توان لایه نازکی از آن را بر روی دیوار ایجاد کرد.

این گچ شکاف ها و درزها را به خوبی پوشش می‌دهد و از استحکام بالایی برخوردار است؛ گچ مذکور وزن بسیار سبکی دارد و استفاده از آن تاثیر بسیار کمی بر وزن ساختمان می‌گذارد همچنین نوعی عایق صوتی است و از ورود و خروج صدا در ساختمان جلوگیری می‌کند.

این نوع گچ که به گچ آماده نیز معروف است به روش دستی و ماله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قبل از استعمال، سطح مورد نظر باید کاملاً پاک شود همچنین از گیرایی نسبتاً خوبی برخوردار است و گیرش اولیه آن حدود 120دقیقه طول می‌کشد.

از مشخصات فنی و کیفی دیگر این محصول می توان به زمان گیرش نهایی آن اشاره کرده که حدود ۳۵۰ دقیقه است و به ازاء هر متر مربع می توان از ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم گچ مذکور استفاده نمود همچنین نسبت گچ به آب در این محصول حدود 7 لیتر آب به 10 کیلوگرم گچ می باشد.

بازار فروش گچ ساختمانی پرلیتی

بازار فروش گچ ساختمانی پرلیتی در بازار فروش گچ ساختمانی پرلیتی انواع مختلف این محصول ارائه شده است و خریداران می توانند به راحتی از میان نمونه کارهای موجود گچ مورد نظر را درخواست کنند تا توسط فروشنده برتر آن در بازار ارسال گردد؛ فروش گچ پرلیتی از همین وب سایت صورت می گیرد و این گچ در بخش فروش سایت به راحتی قابل سفارش می باشد.

بازار فروش این محصول بسیار مناسب است و به دلیل گستردگی و بزرگی صنعت ساختمان، برای این گچ همیشه خریداران زیادی وجود دارد همچنین ماده اولیه مورد نیاز برای این گچ در داخل کشور به فراوانی وجود دارد و تولید کننده این محصول در سطح وسیع آن را در بازار ارائه می کند.

خریداران می توانند نیاز خود را به این محصول به راحتی از بازار فروش آن تامین کنند و علاوه بر روش خرید اینترنتی می توانند از شماره تلفن های درج شده در این سایت نیز استفاده کرده و این گچ را در برقرار تماس تلفنی با تولید کننده درخواست دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما