عرضه کننده گچ مقاوم پرلیتی

از پرلیت می توان به عنوان ماده فشرده سازی و تقویت کننده استفاده کرد برای سیمان پرتلند گچ مقاوم باشند. این روش سنتی نیست و قابل مقایسه با روش ها نیست، با روکش آماده به دست آمده و سرعت کار و تعداد کارگران با مالیدن به پمپ یا دیوار به جای نی های استفاده شده در ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو مجموعه ما عرضه کننده گچ مقاوم پرلیتی می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند.

عرضه کننده گچ مقاوم پرلیتی

بررسی کیفی گچ مقاوم پرلیتی

بررسی کیفی گچ مقاوم پرلیتی مهمترین ویژگی گچ های مقاوم در برابر شعله عایق حرارتی است. دلیل اصلی استفاده از گچ های عایق این است که سقف و ستون های ساختمان روی ستون ها و سقف های ساختمان پوشانده شده اند تا به دلیل استفاده از این نوع گچ عایق حرارتی مقاومت خوبی در برابر آتش و آتش داشته باشند. فرصت پاسخگویی مناسب برای جلوگیری از تلفات بیشتر جان و مال.

برای تهیه بتن سبک، ساخت بلوک های سبک وزن با کیفیت بالاتر از همه مواد دیگر با بالاترین استانداردهای جهانی، استفاده در دو جداره و سقف ها، دیوارهای غیر تحمل کننده، کف برای کاهش بار مرده، افزایش عایق ساختمان و آجرهای نسوز که مصرف انرژی را کاهش می دهد آجرهای پرلیت، گچ های پرلیت محصولات قابل تولید از پرلیت منبسط شده برای صنعت ساخت و ساز به شرح زیر است:

بتن مخلوط آماده (سیمان پرتلند و مخلوط پرلیت منبسط شده) برای انواع نیازهای ساختمانی، برای استفاده در ملات، برای آماده سازی بتن های پرلیت، برای پوشش ساختمان ها، حمام ها و استخرهای داخلی و غیره با کمک پمپ ها یا اصطکاک در برابر دیوار، سرعت کار و کاهش تعداد کارگران در این روش را نمی توان با روش های سنتی مقایسه کرد، همچنین این ماده از نظر عایق صدا و گرما بر مواد سنتی ترجیح داده می شود.

تهیه پرلیت مخلوط با مواد قیری برای پوشاندن سقفها، تهیه محصولات پرلیت برای عایق کاری لوله های آب سرد و گرم تهیه پرلیت منبسط شده برای کف اتاق. قسمتهای سبک را می توان از مخلوط پرلیت با سیمان به نسبتهای مختلف بدست آورد. ملات پرلیت سبک تر از ملات سیمان است، هدایت حرارتی کمتری دارد و جذب صدا بیشتری دارد.

تخته های پرلیت را می توان با کمک چسب مانند پرلیت و گچ ساخت. این پانل ها سبک هستند و از آنها به عنوان عایق حرارتی و صوتی خوبی استفاده می شود. صفحات جاذب صدا از مخلوط پرلیت و آزبست فشرده ساخته می شوند.به طور کلی بسته به نوع و درجه حرارت عایق، از پرلیت دانه بندی شده 0.5 تا 1 و 1 تا 4 میلی متر استفاده می شود. پرلیت به شرح زیر استفاده می شود، زیرا عایق بسیار خوبی است و سبک است و در برابر آتش ، پوسیدگی و هجوم موریانه مقاوم است.

تولید عمده گچ مقاوم پرلیتی ارزان

تولید عمده گچ مقاوم پرلیتی ارزان شرکت تولیدی ما در زمینه تولید گچ مقاوم پرلیتی ارزان فعالیت دارد و این محصول را با قیمت رقابتی و مقرون به صرفه به دست مشتری می رساند که کیفیت بالای این مصحول باعث شده که بسیاری از مشتریان اقدام به خرید گچ مقاوم پرلیتی ارزان کنند و حتی این مصحول را نیز به کشورهای دیگر نیز صادر کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه صادرات و قیمت ارزان این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما