فروشنده انواع گچ رنگی ساختمان

بسیاری از کارخانه ها قادر به تولید انواع مختلف گچ رنگی ساختمانها با رنگها و کیفیتهای گوناگون هستند. در گذشته، گچ فقط به رنگ سفید موجود بود، اما امروزه آنها توانایی استفاده از هر رنگ گچ در ساختمان ها را دارند. مشتریان گرامی ما علاقه خود را به رنگ های دیگری غیر از سفید نشان داده اند و بنابراین فروش آنها بیشتر است و می توان آن را در تمام مراکز پخش در سراسر کشور ارائه داد تا همه مشتریان بتوانند به این محصول دسترسی پیدا کنند. از این رو ما فروشنده انواع گچ رنگی ساختمان هستیم و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رسانیم.

فروشنده انواع گچ رنگی ساختمان

نحوه تولید انواع گچ رنگی

نحوه تولید انواع گچ رنگی گچ با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد تولید شده در ایران است. روند تولید گچ بسیار پیچیده است. در این مقاله مراحل تولید گچ از ابتدا تا زمان تحویل به مشتری را بیان می کنیم. تهیه مواد اولیه اولین گام در فرآیند تولید گچ است. برای این منظور باید گچ به عنوان ماده اولیه تهیه شود. ایران سرشار از این ماده معدنی است.

زمین شناسان در سراسر جهان معتقدند که ایران دارای بزرگترین ذخایر گچ جهان با خلوص استثنایی در برخی از مناطق ایران است. مناطقی مانند سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی دارای ذخایر گچ با خلوص بالا هستند. برای تمیز کردن گچ از سنگهای دیگر، باید به رنگ سفید با خلوص بالا توجه شود. البته تشخیص گچ حاوی ناخالصی ها به دلیل تنوع رنگ در آنها دشوار است.

روش دیگر برای تشخیص وجود گچ در یک منطقه ، درجه انحلال در آب است. گچ یا گچ به سختی در آب حل می شود. گچ به سرعت در اسید کلریدریک غلیظ حل می شود. روش دیگر برای شناسایی معادن گچ جلوگیری از رشد گیاهان در مناطق دارای لایه های بزرگ گچ است. در مرحله اول فرآیند تولید گچ، پس از تأیید خلوص گچ توسط واحد کنترل کیفیت، در سیلوی انبار یا انبار قرار می گیرد. ابتدا باید گچ کاملا شکسته شود و سپس الک شود.

هر یک از سنگهای گچ خرد شده در اندازه های مختلف است و باید متناسب با اندازه آنها جدا شده و در کوره قرار گیرد. گچ در کوره پخته می شود. اگر کارخانه دارای سیستم پخت دو کوره باشد، تکه های نرم یا خاک گچ را در کوره لوبرن ریخته تا در زیر حرارت ملایم شلیک شود و گلوله ها و تکه های بزرگ نیز در دمای بالا هیدراته می شوند. کوره هایبرن سرانجام، محصولات دو فر با هم مخلوط می شوند.

قیمت روز گچ رنگی ساختمان

قیمت روز گچ رنگی ساختمان مشتریان محترم می توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت گچ رنگی ساختمان به سایت ما مراجعه کنند و ار قیمت روز این محصول مطلع شده و خرید خود را تکمیل کنند. این محصول هم قیمت مناسبی دارد هم کیفیت بالایی که باعث شده مشتریان بسیاری را از کشورهای دیگر جذب خود کند و این محصول را با قیمت روز و مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما