فروشنده برتر گچ ضد حریق ساختمانی

یکی از روشهای حفاظت از ساختمان استفاده از گچ ضد حریق ساختمانی است که برای محافظت از اسکلت ساختمان استفاده می شود، این پوشش باعث افزایش مقاومت ستون در برابر تنشهای گرمایی می شود. پتو ضد حریق علاوه بر افزایش مقاومت چارچوب سازه، فرصت بیشتری برای فرار و پس انداز در صورت آتش سوزی و زلزله به مردم می دهد. از این رو مشتریان محترم می توانند با مراجعه به مجموعه ما که فروشنده برتر گچ ضد حریق ساختمانی هستیم این محصول را با قیمت کاملا رقابتی خریداری نمایند.

فروشنده برتر گچ ضد حریق ساختمانی

ویژگی بارز گچ ضد حریق ساختمانی

ویژگی بارز گچ ضد حریق ساختمانی پوشش مقاوم در برابر آتش یکی از روش های حفاظت در برابر آتش ساختمان است که از ساختار فلزی در برابر آتش سوزی و سایر تنش های حرارتی محافظت می کند. استفاده از پوشش های بازدارنده شعله در سازه های فلزی باعث می شود ساختمان مدت زمان بیشتری طول بکشد تا مقاومت خود را از دست داده و تخریب شود. محاسبه ضخامت پوشش نسوز با نقشه های ساختاری بدست می آید.

طبق مقررات ، ضخامت پوشش ضد آتش سازه های فلزی قابل قبول است اگر ضخامت متوسط ​​کار انجام شده کمتر از ضخامت پوشش طراحی نباشد. انواع بازدارنده های آتش که در سازه های فلزی استفاده می شود عبارتند از: سیمان مقاوم در برابر آتش و تخته مقاوم در برابر آتش ، پوشش عایق بندی آتش. استفاده از سیمان مقاوم در برابر آتش یکی از روشهای اطفا حریق در ساخت است و تقریباً به مدت 240 دقیقه از ساختار فلزی ساختمان در برابر آتش محافظت می کند.

سیستم آب بندی آتش از ورود آتش و دود به قسمتهایی که در هنگام آتش سوزی تداخلی ایجاد نمی کنند جلوگیری می کند. انواع سیستم آب بندی عبارتند از: سیستم آب بندی بسته شدن الکتریکی و مکانیکی ، نمای ساختمان، درز قطع شده از این مقره های بازدارنده شعله می توان بر روی سطوح چوبی و همچنین بتن و فولاد استفاده کرد.

مصالح اصلی ساختمانی و شش بازدارنده حریق با چگالی کم شامل شن و ماسه، پرلیت، ورمیکولیت و گچ است که به راحتی قابل انبساط است. استفاده از گچ در این محصول باعث کاهش هزینه در مقایسه با سایر محصولات می شود. در عین حال، محصولات مبتنی بر گچ، وزن بسیار کمتری به سازه اضافه می کنند و در نتیجه باعث کاهش بار ساختمان می شوند.

قیمت تولیدی گچ ضد حریق ساختمانی

قیمت تولیدی گچ ضد حریق ساختمانی شرکت تولیدی ما از برترین تولید کنندگان گچ ضد حریق ساختمانی می باشد و این محصول را با قیمت خوبی روانه بازار کرده و توانسته مشتریان بسیاری را نیز جذب خود کند به طوری که ما با تولید انواع گچ ضد حریق ساختمانی توانسته ایم رشد فروش خود را بالا ببریم و این محصول را هم به کشورهای دیگر معرفی کنیم و به عنوان بهترین تولید گچ در بازارهای بین المللی شناخته شویم. از این رو شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت تولیدی این محصول به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما