فروش تضمینی گچ رنگی ساختمان

گچ رنگی ساختمانی محصولی جدید است که همزمان فرآیندهای گچ و رنگ آمیزی را انجام می دهد. تنوع رنگ و کیفیت مناسب آن جایگاه ویژه ای به آن بخشیده است. پس از کشف گچ در طبیعت، انسان توانست با پختن آن پودر سفید را تولید کند و پس از مخلوط کردن آن با آب، یک هاون درست کرد و از آن به عنوان روکش روی سطوح ساختمان استفاده کرد. از این رو شرکت تولیدی ما اقدام به فروش تضمینی گچ رنگی ساختمان با قیمت منطقی نموده است که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

فروش تضمینی گچ رنگی ساختمان

کیفیت برتر انواع گچ رنگی

کیفیت برتر انواع گچ رنگی امروزه با گذشت قرن ها، متخصصان ضمن تقویت خواص مفید گچ که در واقع با یک تیر دو نشان داده می شود و با کمک گچ رنگی، دو فرآیند گچ و رنگ آمیزی را با کمک مواد افزودنی رنگی امکان پذیر کرده اند. این ترکیبات بی ضرر و بدون بو هستند و بلافاصله بعد از عمل می توان از آنها استفاده کرد.

به دلیل از بین رفتن مرحله نقاشی و احتمال سمپاشی گچ رنگی، پیشرفت کار به صورت نمایی افزایش می یابد. در صورت وجود خراش های جداگانه روی گچ و سطوح رنگ شده ، عمق کاربرد آن سفید و بسیار واضح است، اما در مورد گچ رنگی، عمق خراش ها همان سطح کار است و زیاد نیست. همچنین می توان سطوح پوشانده شده با گچ رنگی را دوباره رنگ آمیزی کرد. این محصول قابل شستشو و چسبندگی به سطوح مختلف است.

برای استفاده از این محصول در داخل ساختمان، ابتدا باید گچ را با ریختن آن در ظرف و افزودن آب روی آن مخلوط كرد. نسبت گچ مورد استفاده به آب باید متناسب باشد. بعد از اولین نگهداری می توان آن را با کمک ماله روی سطح مورد نظر قرار داد. حرکت ماله باید با دیوار مورب باشد. زیرا فقط خط کناری ماله می تواند سطحی صاف و صاف ایجاد کند.

با استفاده از این روش می توان ضخامت سطح را به اندازه دلخواه افزایش داد. از مخلوط گچ و آب اغلب برای سفید کردن ساختمان و پوشاندن آن و خاک استفاده می شود زیرا باعث ایجاد یک سطح سفید می شود، اما خاک رس را با آب مخلوط می کنند تا ملات گچ تولید شود. از گچ و خاک برای تولید این ملات در مقادیر مساوی استفاده می شود اما بسته به سریع یا سخت بودن خاک رس می توان کم و بیش از آن استفاده کرد.

مرکز تولید گچ رنگی ساختمان

مرکز تولید گچ رنگی ساختمان شرکت ما تولید گچ رنگی ساختمان را بر عهده دارد و این محصول را با مواد اولیه مرغوب تولید می کند و با قیمت ارزانتری به دست مشتری می رساند و مشتری می تواند انواع گچ مد نظر خود را با قیمت خوب و منطقی تهیه نماید. از انجا که مجموعه ما مرکز تولید گچ رنگی ساختمانی می باشد این محصول را نیز به کشورهای دیگر صادر می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما