فروش تضمینی گچ سفید ارزان

شما می توانید فروش تضمینی گچ سفید ارزان ر در وب سایت گروه بازرگانی ما انجام دهید؛ قیمت تولید گچ سفید ارزان تولید شده در واحدهای صنعتی سمنان بر اساس مش بندی و داشتن یا نداشتن پلیمرهای شیمیایی و وزن و نوع کیسه تعیین می شود. معمولا جهت ارسال داخلی از کیسه های پلی پروپیلن و برای صادرات از کیسه های ضدآب لمینیت استفاده می گردد.

فروش تضمینی گچ سفید ارزان

بررسی کیفی انواع گچ صادراتی

بررسی کیفی انواع گچ صادراتی گچ های ارزان را می توان از چند نظر طبقه بندی کرد. در یک تقسیم بندی می توان گچ را به دو دسته زیرکار و روکار طبقه بندی نمود. همچنین می توان گچ ها را از نظر دارا بودن با نبودن افزودنی های شیمیایی تقسیم بندی کرد. سعی ما بر این است که مختصری از همه انواع گچ سفید ارزان را تعریف و کاربردهای آنها را بیان کنیم. در نهایت این که چطور می توانیم بهترین و کاربردی ترین محصول را متناسب با نیاز خود انتخاب کنیم.

گچ های روکار، خود در دو دسته معمولی و ترکیبی تولید و عرضه می شوند. انواع معمولی شامل گچ سفیدکاری و گچ میکرونیزه است که هر دو فاقد هر گونه ماده افزودنی بوده و تنها تفاوت آنها در اندازه دانه بندی ذرات می باشد.

گچ های ساتن، گیپتون، پاششی و بتونه کاسماتیک جهت اجرا در نمای ساختمان، انواع گچ های ترکیبی هستند که جهت روکار مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از یک سری خصوصیات مشترک از نظر زمان گیرش و استحکام برخوردارند و هر کدام ویژگی منحصر به فردی نیز دارند که آن را مناسب اجرا در شرایط و اقلیم خاص می کند.

این محصول که با نام بتوگیپس نیز در بازار عرضه می شود، مخصوص اجرا بر روی بتن، سیمان، فوم و یونولیت است. علاوه بر خصوصیاتی چون گیرش بالا، مقاومت خمشی و فشاری بالا، چگالی پایین و استحکام مطلوب، بارزترین ویژگی آن، چسبندگی فوق العاده آن است.

گچ ساتن نسبت به گچ های سفیدکاری معمولی، ضدخش و ضربه بوده و از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد. مقاومت بیشتر در برابر رطوبت، وزن مخصوص پایین و خواص آکوستیکی قوی تر از دیگر خصوصیات گچ پلیمری ساتن است.

تولیدکننده گچ سفید صادراتی ارزان

تولیدکننده گچ سفید صادراتی ارزان این مجموعه کلیه محصولات خود را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه عرضه می کند. جهت استعلام قیمت می توانید با همکاران ما در واحد فروش ارتباط گرفته و یا فرم مشاوره و فروش را تکمیل و ارسال فرمایید. هزینه حمل تا مقصد بر عهده مشتری محترم بوده و ارسال در حد کامیون و تریلی خواهد بود،

انتخاب گچ مناب و با کیفیت و خریداری کردن آن کاملا بستگی به نوع انتظاری است که از محصول می رود. بنابراین واژه بهترین، کاملا نسبی می باشد. مثلا گچ ساتن که بهترین گچ پرداخت است، بر روی سطوح بتنی قابل اجرا نمی باشد. بنابراین انتخاب بهترین گچ، بسته به متریال زیر کار، شرایط اقلیمی محیط کارگاه و صد البته بودجه در نظر گرفته شده برای این مرحله دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما