فروش عمده گچ ساختمانی صادراتی

گچ ساختمانی جزو پرکاربردترین مصالح به شمار می‌ رود که برای تهیه آن از سنگ گچ استفاده می‌ شود و جهت پوشش دیوار ها، سقف و نقاط مختلف ساختمان ها از این محصول استفاده می شود. فروش عمده گچ ساختمانی صادراتی امروزه در راستای تقاضای بالای این محصول با روش‌ های مختلف دیده می‌ شود و از آنجایی که کشور ایران در زمینه تولید این محصول بیشترین ظرفیت ها را به خود اختصاص می‌ دهد زمینه برای صادرات آن به دیگر کشورها مهیا است.

فروش عمده گچ ساختمانی صادراتی

مشخصات بهترین نوع گچ ساختمانی

مشخصات بهترین نوع گچ ساختمانی برای تولید گچ سفید ساختمانی از انواع سنگ های گچ که به صورت طبیعی در معادن وجود دارند استفاده می شود. منابع موجود در سطح زمین که حاوی سنگ‌ های سولفات و کلسیم آبدار هستند، بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل تولید گچ ساختمانی در ایران از رونق بسیار زیادی برخوردار است و انواع گچ توسط تولید کنندگان متفاوت به بازار ارائه می گردد.

در زمینه معرفی و بررسی مشخصات بهترین نوع گچ ساختمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گچ سفید: گچ سفید برای سفیدکاری نهایی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و در مقایسه با دیگر انواع گچ های ساختمانی قیمت پایین تری به خود اختصاص می‌ دهد. این گچ رنگ سفید فوق‌العاده‌ای دارد و برای نازک کاری و سفید کاری گزینه بسیار خوبی است. میزان چسبندگی این گچ بالاست و نیاز به زیر کاری زیاد ندارد.
  • گچ میکرونیزه: این گچ ها نسبت به گچ های معمولی کاربرد بیشتری دارند و برای سفید کاری دیوار، کشت کشی، قالبگیری، مجسمه سازی و … از این محصول استفاده می‌ شود.
  • گچ ساتن: برای سفید کاری لایه نهایی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این ماده گچی از مواد اولیه مانند پرلیت استفاده می شود که باعث می شود ویژگی‌های همچون قابلیت شستشو، مقاوم در برابر خراشیدگی، مقاومت در برابر رطوبت و عدم ترک خوردگی را در این نوع کالاها ایجاد نماید.

تولید عمده گچ ساختمانی صادراتی

تولید عمده گچ ساختمانی صادراتی تولید عمده انواع گچ ساختمانی در ایران زمینه را برای صادرات این کالا به دیگر کشورها مهیا کرده است و بر اساس همین پارامتر امروزه واحد های بازرگانی بسیار زیادی در زمینه صادرات این محصول به دیگر کشور ها در حال فعالیت هستند که ترجیح می‌ دهند بهترین محصولات را به صورت مستقیم و با قیمت های مناسب خرید نمایند.

تولید عمده گچ ساختمانی صادراتی همانطور که اشاره کردیم در راستای استفاده از معادن زیرزمینی این محصول است که در مناطق مختلفی از کشور وجود دارد و این سنگ های گچی از معادن به صورت اسلب استخراج می‌ شوند و در مراحل بعدی وارد کارخانه ها شده و به صورت پودر گچی معرفی می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما