قیمت روز گچ ضد آتش ساختمانی

گچ ضد آتش ساختمانی یکی از متداول ترین انواع گچ در ساخت و ساز است. استفاده از آن به عنوان مصالح ساختمانی مقاومت در برابر آتش ساختمان را چندین برابر می کند. قبل از صحبت در مورد گچ عایق نسوز، باید اطلاعات مربوط به گچ و گچ عایق را بدست آورید. گچ یکی از مهمترین مواد مورد استفاده در صنعت ساختمان است. به دلیل خواص آن از گذشته تا به امروز در بخش ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. برای اطلاع بیشتر درباره قیمت روز گچ ضد آتش ساختمانی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت روز گچ ضد آتش ساختمانی

مشخصات بارز گچ ضد آتش ساختمانی

مشخصات بارز گچ ضد آتش ساختمانی تخته گچی مقاوم در برابر آتش، تخته گچ با چسبندگی بهبود یافته برای دمای بالا نیز نامیده می شود. در هسته گچ این ورقهای گچ از الیاف شیشه استفاده می شود تا مقاومت در برابر آتش افزایش یابد. این صفحات گچ برای پوشش دادن سازه های فلزی ساختمان های بلند و دیگر مکان هایی که نیاز به حفاظت از آتش دارند استفاده می شود.

صفحه FR یک صفحه روکش فلزی است که حاوی فایبرگلاس گچ است در برابر آتش مقاوم باشد. امروزه در اکثر ساختمان ها استفاده از فرمان سیستم اطفا حریق به سیستم های اسپری خاموش می شوند و باعث خاموش شدن آتش با سیستم های اسپری می شوند، اجباری است.

کپسول داخلی یا جعبه آتش برای کنترل آتش. البته تخته های ساخته شده از الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت نیز وجود دارد. تخته های مقاوم در برابر آتش و مقاوم در برابر رطوبت که باید همزمان در برابر آتش و رطوبت مقاوم باشند.

دیوارهای پارتیشن بادوام که با گچ مقاوم در برابر آتش پوشانده شده اند این دیوارها از پانل های ضد حریق کناف تشکیل شده است، به عنوان مانعی در برابر آتش عمل می کند به گونه ای که از گسترش آنها به مناطق مختلف آتش جلوگیری می کند و دمای فضای هر منطقه بسیار پایین تر از صحنه آتش سوزی مجاور خواهد بود.

بازدارنده های شعله معدنی بر پایه گچ یکی دیگر از مواد عایق بازدارنده شعله است و به طور گسترده ای در ساخت و ساز استفاده می شود. این پوشش ها بر اساس گچ نسوز و سایر مواد معدنی تولید می شوند.

آنها همچنین در برابر آتش مقاوم هستند و می توان آنها را با ماله یا اسپری استفاده کرد. پوشش های ضد حریق مبتنی بر مواد معدنی برای استفاده در ساختمان در داخل ساختمان است. این نباید برای پوشاندن اجزای خارجی که در معرض مستقیم هوا یا رطوبت ثابت هستند استفاده شود. از این روکش ها می توان به صورت پانل های پیش ساخته در اندازه های مختلف نیز استفاده کرد.

تولید انواع گچ ضد آتش ساختمانی

تولید انواع گچ ضد آتش ساختمانی مجموعه ما تولید انواع گچ ضد آتش ساختمانی را بر عهده دارد و این محصول را با بسته بندی خوبی به فروش می رساند و توانسته ایم در کوتاه ترین زمان ممکن جای خود را در بازار باز کنیم و این محصول را به کشورهای دیگر هم صادر کنیم. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید و فروش گچ ضد آتش ساختمانی را دارند می توانند به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما