قیمت روز گچ عایق حرارتی

به طور کلی، انواع مختلفی از ورق های پوشش ساخته شده از ورق های آلومینیوم، گالوانیزه و کاغذ در تخته های گچ و قطعات ساختمانی پیش ساخته وجود دارد. برای تولید پانل گچ، خمیر گچ تهیه شده با افزودن مواد افزودنی مانند پرلیت و گچ کلسیم (حاصل از فرآیندهای سولفات کلسیم هیدراته) به آب، که باعث افزایش مقاومت حرارتی گچ می شود، تولید می شود. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز گچ عایق حرارتی می توانید به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه فرمایید.

قیمت روز گچ عایق حرارتی

کاربرد ویژه گچ عایق حرارتی

کاربرد ویژه گچ عایق حرارتی از این پانل ها می توان برای انواع آجر، سیمان و … استفاده کرد. به دو روش روی دیوارها نصب می شود، در روش اول قاب های چوبی یا فلزی مناسب برای این پانل ها سوار می شوند و به دیوارها ثابت می شوند، سپس با این پانل ها روی قاب ها ثابت می شوند.

پیچ یا میخ در روش دوم، از ملات برای نصب پانل ها به دیواره ها استفاده می شود. هنگامی که آنها نیاز به تعمیر برخی از این پانل ها داشته باشند، ما ابتدا قسمت مورد نظر را برداشته و به جای آن قسمت جدیدی جایگزین می کنیم و دوباره با خمیر و رنگ یک سطح صاف و صیقلی داریم. این پانل ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانند در انواع مختلف معماری از جمله قوس ها، اشکال منظم و نامنظم استفاده شوند.

سرعت اجرا و كاهش هزینه ها از دیگر مزایای نصب این پانل ها است، در ساخت دیوارهای معمولی به دلیل وزن و اجزای كوچك دیوار، اجرای آن زمان بیشتری می برد و هزینه زیادی را می طلبد. برای کار دیوارها به پرسنل بیشتری نیاز است. پس از نصب پانل ها، محیط کار در مقایسه با روش های سنتی بسیار تمیز خواهد بود و در عین حال، اتلاف کار بسیار کم خواهد شد.

در روش سنتی سنگ تراشی، ابتدا دیوار ساخته می شود و سپس سیم کشی برق و محل آب و فاضلاب در دیوار حفر می شود، این علاوه بر ضعیف شدن دیوار، هزینه و زمان بیشتری را به همراه می آورد، اما اگر طراحی دیوارها باید be panel باشد، تمام مونتاژها باید قبل از گذاشتن دیوارها انجام شود و سپس پانل ها باید نصب شوند و حتی بعداً.

در صورت بروز مشکل در تاسیسات، رسیدن به محل گسل بسیار راحت تر خواهد بود. این پانل ها عایق حرارتی بسیار خوبی هستند، بنابراین مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و طبق آزمایش ها، حتی از حدود 90 درجه سانتیگراد هم فراتر نمی روند و حدوداً سه تا چهار ساعت دوام می آورند. همچنین به عنوان عایق های حرارتی برای ستون ها و تیرها در هنگام آتش سوزی و در نتیجه برای آتش سوزی و افزایش وحدت و پایداری سازه بسیار مفید است.

در این روش نیازی به پوشش گچ نیست، پس از نصب پانل ها و بتونه می توانید یک سطح صاف، کاغذ دیواری آماده برای رنگ آمیزی یا کف سازی بسازید. برای بهره برداری از دیوارهای سنتی باید منتظر خشک شدن ملات و گچ بمانیم که این امر به ویژه در زمستان به یک پروسه طولانی نیاز دارد، در حالی که می توان بلافاصله از این پانل ها استفاده کرد، خصوصاً اگر برای پوشش نهایی از کاغذ دیواری استفاده کنیم.

مرکز تولید گچ عایق حرارتی ارزان

مرکز تولید گچ عایق حرارتی ارزان شرکت ما مرکز تولید گچ عایق حرارتی ارزان قیمت می باشد و این محصول را نیز با بسته بندی مناسب روانه بازار می کند که کیفیت بالایی داشته و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را نیز جذب خود کرده است. از این رو مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع گچ عایق حرارتی به وب سایت ما مراجعه کنند و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما