مراکز خرید گچ ضد حریق ساختمانی

برای محافظت در برابر آتش و مقاوم سازی ساختمان، استفاده از پوشش های ضد حریق ضروری است. برای این منظور، اتصالات فولادی سالها توسط مواد سنگین مانند آجر و بتن استفاده می شده است، اما مواد پوشش سبک با مقاومت در برابر آتش خوب در سالهای اخیر تبلیغ شده اند. برای خرید این محصول می توانید به مراکز خرید گچ ضد حریق ساختمانی مجموعه ما مراجعه کنید.

مراکز خرید گچ ضد حریق ساختمانی

اطلاعاتی درباره انواع گچ ضد حریق

اطلاعاتی درباره انواع گچ ضد حریق پوشش عایق حریق از سازه های فلزی ساختمان تا 120 دقیقه در برابر آتش محافظت می کند. این پوشش را می توان با غلتک ها، برس ها و اسپری های مختلف اعمال کرد. این پوشش می تواند در فضای داخلی و خارجی ساختمانهای جدید یا قدیمی ساخته شود. از دیگر مزایای این پوشش این است که در استفاده از آن به هیچ حلالی نیاز نیست.

پوشش عایق حریق گازهای سمی و خطرناکی منتشر نمی کند و همچنین در برابر رشد باکتری ها و قارچ ها مقاوم است. این پوشش به سرعت و به راحتی اعمال می شود. اگر ساختمانی با عایق حرارت یا آتش پوشانده شود، در صورت آتش سوزی در آن ساختمان، تخریب ساختمان تقریباً پنج ساعت به تأخیر می افتد. این زمان مناسبی برای کنترل آتش سوزی توسط آتش نشانان است.

تخته مقاوم در برابر آتش عایق دیگری است که استفاده از آن از پتوهای عایق حریق به صرفه است. این لایه ها می توانند از سازه های فولادی تا 240 دقیقه محافظت کنند. این ورق ها همچنین ضد صدا، ضد آب و با دوام هستند. در صورت سنگین بودن تخته ها می توان از آنها بدون نیاز به رنگ و گچ استفاده کرد.

اگر به دنبال عایق بندی مناسب برای محافظت از ساختمان خود در برابر آتش و گرما با قیمت مقرون به صرفه هستید، تخته های ضد حریق گزینه خوبی برای شما هستند. سیمان ضد حریق یک عایق موثر و سریع برای ساختمان های تجاری، نفت، گاز و تونل ها است. این عایق سیمانی می تواند از سازه های فلزی ساختمان در برابر آتش تا 240 دقیقه محافظت کند. این عایق در برابر ضربه و سایش نیز مقاوم است.

در واقع می توان از آن در سیمان نسوز ، بتن ، فلز ، کف و سقف ساختمان ها استفاده کرد. این عایق برای ساختمانهای کم هزینه مناسب نیست. انواع مختلفی از پوشش های نسوز، هر کدام با فرمولاسیون و مواد افزودنی خاص ، از مواد مختلفی برای افزایش ایمنی در برابر آتش ساختمان ساخته می شوند. به عنوان مثال ، اجزای پوشش های بازدارنده شعله های آلی دمیده بر اساس رزین های آلی فعال شده در دمای حدود 200 درجه سانتی گراد هستند.

این مواد به تدریج یک لایه متورم و متخلخل از کربن تشکیل می دهند که پنج تا 200 برابر ضخیم تر از لایه اصلی است. این لایه ضخیم کننده از پخش شدن شعله روی سطح فولاد جلوگیری می کند. کربنات سدیم، رنگدانه های سیلیکات، اسید فسفریک ، ذرات سرامیک و. مواد افزودنی دیگری نیز در این پوشش ها یافت می شود.

قیمت روز گچ ضد حریق ساختمانی

قیمت روز گچ ضد حریق ساختمانی مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ما از قیمت گچ ضد حریق ساختمانی مطلع شوند و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند. این محصول با توجه به کاربرد هایی که دارد توانسته فروش خوبی داشته باشد و به کشورهای دیگر هم صادر گردد. از این رو شما می توانید با مراجعه به واحد تولید گچ ما این محصول را با قیمت روز خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما