مرکز توزیع گچ ضد حریق

گچ یکی از فراوان ترین سنگ های موجود در پوسته زمین است که عموما از واکنش کانی های کلسیم و گوگرد موجود در طبیعت تشکیل می شود.

سنگ گچ یکی از پرکاربرد ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود که دارای گونه های مختلفی می باشد‌ که از جمله مهم ترین این گونه ها سنگ گچ ضد حریق را می توان نام برد. گچ ساختمان اغلب سفید رنگ می باشد و خاصیت چسبندگی بسیار خوبی دارد.

مرکز توزیع گچ ضد حریق

ویژگی بارز انواع گچ ضد حریق

ویژگی بارز انواع گچ ضد حریق گچ ضد حریق یکی از بهترین گچ های ساختمانی است که ساختمان را در برابر خطرات گوناگون بیرونی و بلایای طبیعی مانند آتش سوزی و نفوذ بیش از حد گرما به داخل ساختمان حفظ می کند. این سنگ گچ انواع مختلفی دارد که می توان به سنگ گچ معمولی، گچ خاک و گچ سفید کاری اشاره کرد که هر کدام از این ها علاوه بر خصوصیات مشترکشان (ضد حریق یا عایق حرارتی)، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارند که در بند زیر به طور مختصر توضیح می دهیم:

● سنگ گچ ساده یا معمولی که در همه بخش های ساختمان، در نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان اعم از اتاق پذیرایی، آشپزخانه ها، سقف ها و غیره برای تزئینات به صورت سنگ گچ برشی با طرح های زیبا و گوناگون به کار می رود.

● سنگ گچ خاک که در ملات ماسه_ سیمان، برای چسبندگی بتن استفاده می شود که در میان همه ی خاک های موجود در طبیعت، خاک رس بهترین چسبندگی را دارا می باشد.

● گچ سفید کاری که در همه قسمت های ساختمام مصرف می شود و به صورت لایه لایه به عنوان پوشش دیوارها و سقف ها، کف ها و غیره استفاده می شود.

تولیدکننده گچ ضد حریق ارزان

تولیدکننده گچ ضد حریق ارزان تولید انواع گچ ساختمان از جمله گچ ضد حریق به دلیل مصارف زیاد به طور کلی در همه ی کشورهای جهان متداول می باشد و در طرح ها و ابعاد های گوناگون به میزان فرآوانی تولید می شود. کشور ایران نیز از مهم ترین و معروف ترین کشورهای تولید کننده گچ ضد حریق می باشد که گونه های مختلف آن شامل گچ ضد حریق ساده، گچ خاکی و سفید کاری را تولید می کند. استان سمنان یکی از محبوب ترین شهرهای تولید گچ ساختمانی ضد حریق محسوب می شود که بیشترین کارخانه های تولید گچ را دارا می باشد و انواع گوناگون گچ ساختمانی را با کیفیتی فوق العاده و قیمت ارزان تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی به صورت عمده عرضه می نماید.

امروزه تولید کنندگان سنگ گچ ساختمانی، صفحات مجازی و سایت های معتبر بسیاری را ایجاد کرده اند که شما مشتریان می توانید گچ ضد حریق و سایر گچ های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و با اطمینان کامل از این سایت ها و کانال های مجازی با قیمت ارزان و درجه یک خریداری کرده، استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما