مرکز عرضه گچ ساختمان فله

نیاز اساسی هر فرد تامین خانه و سقفی برای زندگی کردن می باشد. در ساخت خانه مصالح فراوانی استفاده میشود و با گچ روی آن را سفید میکنند و گچ ساختمان یکی از بخش های مهم ساخت و ساز است.

بازار عرضه گچ ساختمان فله در دست افراد زیادی است و شرکت ما در تلاش است محصولات خوبی را به مشتریان ارائه دهد تا شما را مشتری دائمی خود کند.

در ادامه اطلاعاتی درباره تولید گچ و انواع گچ به شما ارائه می شود.

مرکز عرضه گچ ساختمان فله

اطلاعاتی درباره انواع گچ ساختمان

اطلاعاتی درباره انواع گچ ساختمان گچ یا پلاستر ماده ای سفید رنگ و پودری است که در ساختمان سازی،گچبری و سقف و ستون ها کاربرد دارد. دارای خاصیت چسبندگی زیادی است و برای استفاده باید با آب ترکیب شود.

گچ انواع گوناگونی دارد که هر کدام بسته به شرایط ساخت و ساز در یک کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

برای تولید این ماده در ابتدا به ماده اولیه آن یا سنگ گچ احتیاج است که با توجه به ذخایر معدن گچ در کشورمان بخصوص در سمنان، این امر به راحتی صورت میگیرد.

پس از استخراج گچ و گرفتن ناخالصی ها وارد دپوی کارخانه میشود. اول خرد شده و با آسیاب چکشی به قطعات کوچکتر و تبدیل شده سپس الک شده تا پودری یکنواخت شوند.

قطعات بر اساس اندازه به کوره فرستاده میشوند و در آنجا تحت دمای بالا پخته میشوند. سپس مجددا با آسیاب چکشی خرد شده و به صورت پودر درمی آید و مجددا الک میشوند.

پس از وزن شدن بسته بندی میشوند و سر کیسه های گچ دوخته می شود و بصورت کیسه ای و کیلویی آماده ارسال می شوند. برای استفاده از آن باید با مقدار مشخصی آب مخلوط کنید تا چسبندگی و قوام لازم را پیدا کند.

نرخ روز گچ ساختمان فله

نرخ روز گچ ساختمان فله معمولا نرخ روز گچ ساختمان براساس کیفیت گچ ها قیمت گذاری می شود. یعنی هر چقدر کیفیت بالاتر باشد نرخ گچ هم بالاتر می رود و هر چقدر کیفیت گچ های تولید شده پایین تر باشد نرخ آن ارزان تر می شود.

شما برای خرید گچ راه های مختلفی پیش رو دارید. یکی از راه ها مراجعه به وبسایت گچ سازان و ثبت سفارش است. با مراجعه به سایت میتوانید بصورت آنلاین محصولات را مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه ثبت سفارش کنید.

برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید تا در تایم کوتاهی پاسخگویی به شما انجام شود.

وبسایت ما با حذف کردن واسطه ها سبب سودآوری دوطرفه هم برای مشتری هم فروشنده شده است.

این امر باعث داشتن خریدی آسوده میشود. از طرفی دیگر بدون صرف وقت و هزینه و هر تایمی از روز، فقط و فقط از طریق اینترنت امکان سفارش وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما