فروش تضمینی گچ ضد آتش ساختمانی

از انواع گچ های بسیار مقاوم در برابر حرارت می توان به گچ ضد آتش ساختمانی اشاره کرد که دارای کیفیت صادراتی است و فروش تضمینی آن با پایین ترین نرخ ممکن توسط فروشنده برتر این محصول و برای هر نقطه از کشور انجام می شود.

فروش تضمینی به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها انجام می شود و برای خرید گچ مذکور خریداران عمده می توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با فروشنده این محصول ان را با قیمت ارزان به دست آورند.

فروش تضمینی گچ ضد آتش ساختمانی

بررسی کیفی گچ ضد آتش

بررسی کیفی گچ ضد آتش گچ ضد آتش محصولی است که از اضافه کردن برخی از ترکیبات ویژه به گچ به دست می آید و باعث می شود که این گچ در برابر آتش مقاومت بسیار بالاتری نسبت به گچ های معمولی داشته باشد و مدت زمان بیشتری در برابر آن مقاومت کند.

این گچ بیشترین کاربرد را برای پوشش سطوح مختلف فلزی می تواند داشته باشد و به این ترتیب از گرم شدن بیش از اندازه آنها جلوگیری می کند همچنین این محصول علاوه بر این که ضد حرارت و حریق است نسبت به رطوبت و صوت نیز بسیار مقاوم می باشد و از چسبندگی بالایی نیز برخوردار است.

سطح گچی تولید شده با استفاده از این گچ کاملاً صاف و مسطح است و دانه بندی آن بسیار ریز می باشد به طوری که با چشم دیده نمی شود این گچ همچنین درجه سفیدی بالای ۹۷ درصد دارد و از گچ های کاملا سفید محسوب می‌شود با این وجود صد درصد ضد حریق نیست ولی تاب و توان تحمل آن در برابر آتش نسبت به انواع گچ های معمولی دیگر بسیار بیشتر استو به طور معمول در کیسه های ۲۰ کیلوگرمی ساخته شده از پلی‌پروپیلن به بازار ارائه می شود.

تولید انواع گچ ضد آتش ساختمانی

تولید انواع گچ ضد آتش ساختمانی تولید انواع گچ ضد آتش ساختمانی به صورت عمده توسط تولیدی بزرگ این محصول با استفاده از بهترین مواد و فرمولاسیون دقیق انجام می گیرد و کسانی که به این گچ و انواع مختلف آن جهت ایجاد مقاومت به آتش در دیوار نیاز دارند یا صادر کننده این گچ هستند می توانند نیاز خود را از این طریق تامین کنند.

تولید این گچ از مواد اولیه باکیفیت و افزودنی های ویژه صورت می گیرد و دارای ویژگی های بسیار مختلفی است که باعث می شود حق انتخاب در مورد این نوع گچ ها بسیار زیاد باشد؛ تولید عمده توسط تولیدی بزرگ آن در کشور می تواند هر میزان نیاز داخلی به این گچ را پاسخ دهد و این باعث می شود تا صادر کنندگان نیز بتوانند از بابت تامین نیاز خود پس از بازاریابی برای آن در خارج کشور هیچ نگرانی نداشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما