تامین عمده گچ ساختمانی قرمز

گچ ساختمانی قرمز یکی از موادی است که در صنعت ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از گچ در انسان به حدود 5000 سال پیش برمی گردد. گچ از طریق پخت و سنگ زنی گچ بدست می آید. گچ گروهی از مصالح ساختمانی حاوی کلسیم است و از نظر طبیعت در رتبه پنجم قرار دارد. از این رو شرکت ما تامین عمده گچ ساختمانی قرمز را بر عهده دارد و این مصحول را با قیمت مناسب به بازار توزیع می کند.

تامین عمده گچ ساختمانی قرمز

فواید استفاده از گچ ساختمانی قرمز

فواید استفاده از گچ ساختمانی قرمز این بسیار سریعتر از سایر مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان و مانند آن است و همانطور که گفته شد، برای تثبیت اولیه استفاده می شود. به عنوان مثال، او از این ویژگی در سقف طاق ضربی استفاده می کند که در آن استاد می خواهد آجرها را کنار هم نگه دارد و روی آن ملات گچ بریزد.

نشست این ملات گچ در مدت زمان کوتاهی باعث چسبیدن آجرها به هم می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید گچ در حین پخت حجم خود را افزایش می دهد، اما این افزایش حجم حداکثر به یک درصد محدود می شود، اما ویژگی خارق العاده آن این است که این افزایش کم حجم باعث پر شدن منافذ و منافذ موجود در آن می شود.

سطح گچ کاملاً یکپارچه خواهد شد. این ویژگی بسیار سالم است، زیرا بسیاری از حیوانات کوچک نمی توانند وارد دیواره های گچ شوند. از دیگر مزایای گچ مقاومت در برابر آتش است و می تواند به عنوان یک لایه عایق در برابر فولاد عمل کند. (از آنجا که فولاد در برابر آتش بسیار ضعیف است و بنابراین آتش به عنوان ضعف سازه های فلزی در نظر گرفته می شود.)

دلیل این پدیده این است که گچ در ساختار شیمیایی خود دارای دو مولکول آب است. در هنگام آتش سوزی، این مولکول ها جدا می شوند و می توانند به عنوان یک لایه نازک آب در برابر آتش مقاومت کنند و برای چندین ساعت در برابر آتش مقاومت کنند. این فاکتور همچنین یکی از مهمترین موارد در گچ است، وقتی صحبت از مصالح ساختمانی می شود گفته می شود که گچ صوتی است، یعنی توانایی جذب صدا را دارد اما این ویژگی در تئاترها و کنفرانس ها بیشتر دیده می شود.

با این حال، در مکانهایی مانند خانه یا کلاس درس کارآمد خواهد بود زیرا گچ می تواند حدود 70٪ امواج صوتی را جذب کند، اگرچه گچ صوتی است، اما برای این فضا و سالن قوی نیست. بهتر است از مواد نسبتاً بهتری استفاده شود.

خرید ارزان گچ ساختمانی قرمز

خرید ارزان گچ ساختمانی قرمز مشتریان عزیزی که قصد خرید گچ ساختمانی قرمز با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارند می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت ما که تولید گچ را برعهده داریم این محصول را با ارزانترین قیمت ممکن خریداری نمایید. این محصول تولید شده در شرکت ما کیفیت بالایی نیز دارد و به کشورهای دیگر اروپایی نیز صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما