تامین انواع گچ ساختمانی فله

تامین انواع گچ ساختمانی فله توسط تولید کننده برتر این محصول در کشور صورت می‌گیرد و یکی از مصالح بسیار پر مصرف در بخش داخلی ساختمان را در اختیار خریداران آن قرار می‌دهد؛ تامین این محصول به صورت فله برای کارخانه هایی که در زمینه بسته‌بندی آن فعالیت دارند بسیار لازم و ضروری است و می‌توانند در تماس مستقیم با این تولید کننده نیاز خود را به انواع گچ مذکور به شکل فله با کمترین نرخ ممکن تامین نمایند.

تامین انواع گچ ساختمانی فله

ویژگی بارز انواع گچ ساختمانی

ویژگی بارز انواع گچ ساختمانی انواع گچ ساختمانی از مصالح بسیار پر مصرف می باشند که می توان از آن جهت پوشش سقف دیوار و تولید انواع قالب بندی های دکوراتیو استفاده کرد. انواع مختلف این گچ دارای ویژگی‌های بارزی هستند که برخی از آنها به قرار زیر می باشند :

گچ سفید : این گچ به عنوان گچ روکار مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای قیمت نسبتا پایینی است همچنین این محصول کاملاً سفید است و میزان چسبندگی بسیار بالایی دارد.

گچ میکرونیزه : یکی از انواع گچ های پرکاربرد است که از آن برای قالب گیری، سفید کاری دیوار، گچ بری دکوراتیو و تولید انواع گچ های پلیمری استفاده می شود همچنین این محصول دارای ذرات بسیار ریز در حد ۱۷۵ میکرون و کمتر از آن است.

گچ ساتن : این گچ برای سفیدکاری بخش رویی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد و مواد افزودنی مختلفی از جمله پرلیت به آن اضافه می‌شود؛ از ویژگی‌های این گچ امکان شستشوی آن بوده همچنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خراشیدگی دارد.

گچ پاششی : این گچ با دستگاه مخصوصی روی سطح پاشیده می گردد و باعث ایجاد سطحی یکدست می شود همچنین این محصول از مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت برخوردار است.

گچ عاج : از ویژگی های این محصول نوع دانه بندی بسیار نرم آن است که جهت تولید محصولاتی همچون مجسمه و قطعات پیش ساخته گچی مورد استفاده قرار می گیرد و در کل ماده‌ای دیرگیر محسوب می‌شود.

صادرات گچ ساختمانی فله

صادرات گچ ساختمانی فله صادرات گچ ساختمانی فله در انواع مختلف آن با حجم ها و بسته بندی های مختلف توسط صادر کنندگان این محصول انجام می شود و کسانی که قصد صادرات این گچ را دارند می توانند با نازلترین قیمت ممکن آن را در داخل کشور تهیه کرده و با فروش آن در خارج کشور سود بسیار خوبی به خصوص به دلیل بالا بودن نرخ ارز به دست آورند.

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه این محصول در داخل و با قیمت بسیار ارزان در دسترس است و همین قیمت ارزان این محصول زمینه صادرات آن را فراهم کرده است که خریداران می توانند با سفارش عمده از آن برای صادرات استفاده کنند.

صادرات محصول مذکور به دلیل بازار مصرف مناسب آن در بسیاری از کشورها از رونق خوبی برخوردار است و به دلیل استفاده در صنعت ساختمان به خوبی به فروش می رسد و یکی از مصالح ساختمانی بسیار پر مصرف در همه کشورها است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما