عمده فروشی گچ ضدآتش ساختمان

امروزه استفاده از پوشش های ضد حریق برای جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر بسیار معمول شده است، همانطور که در سقوط پلاسکو مشاهده کردیم. مانند سایر مصالح ساختمانی، ما انواع مختلفی از پوشش های ضد حریق را داریم که از جهاتی با هم متفاوت هستند، اما شباهت آنها مقاومت بالا در برابر آتش مستقیم است. یکی از این پوشش های ضد حرق استفاده از گچ ضدآتش ساختمان می باشد که می توانید برای خرید به عمده فروشی شرکت ما مراجعه کنید و این محصول را خریداری نماید.

عمده فروشی گچ ضدآتش ساختمان

مشخصات بارز انواع گچ ضدآتش

مشخصات بارز انواع گچ ضدآتش این مواد روکش دو نوع گچ و سیمان هستند که هر یک را می توان با اجزای عایق و مواد افزودنی مخصوص ترکیب کرد و در دو نوع عایق بر پایه گچ و سیمان به بازار عرضه کرد. لازم به ذکر است که پوششهای پایه گچی کاربرد محدودی دارند. با این حال، نوع مبتنی بر سیمان در همه جا موجود است و مورد استفاده قرار می گیرد.

این پوشش ها معمولاً روی سازه هایی با ضخامت پانزده تا سی میلی متر قرار می گیرند. گچ در حقیقت به دلیل داشتن مولکول های کریستالی، یک عایق حرارتی است، بنابراین وقتی گچ در معرض آتش و گرما قرار می گیرد ، دو مولکول آب آزاد می شود و یک لایه آب تشکیل می دهد که می تواند برای دو تا سه ساعت در برابر آتش مقاومت کند.

به قسمتهای دیگر ساختمان سرایت می کند. اما به دلیل مواد افزودنی مانند پرلیت و سایر مواد شیمیایی، گچ مقاوم در برابر شعله مقاومت بسیار بالاتری نسبت به گچ معمولی در برابر آتش دارد و روند انتشار آتش را کند می کند. امروز، بازرسان ساختمان نیاز به استفاده از گچ ضد حریق در مناطق حساس ساختمان دارند.

در مورد مزایای استفاده از این نوع پوشش می توان اشاره کرد که اجرای آن آسان است، به تیم متخصص نیاز ندارد و می توان آن را مانند گچ در ساختمان اجرا کرد. قیمت مناسب آن از دیگر مزایای این پوشش های عایق معدنی است. از طرف دیگر، کوتاه شدن زمان پروژه یک مزیت مهم در استفاده از این نوع عایق است زیرا دو عایق و حذف گچ به طور همزمان با اعمال و اعمال عایق آتش معدنی انجام می شود. به همین دلیل، با کوتاه شدن مدت زمان پروژه، هزینه های پروژه کاهش می یابد.

در این نوع عایق، برخلاف بسیاری از عایق ها، تغییرات فیزیکی و شیمیایی به مرور زمان اتفاق نمی افتد و در برابر خوردگی مقاوم هستند، بعلاوه پس از تخریب و ترمیم سازه، عایق حریق معدنی در محل ساخت و ساز و سطح ترمیم می شود دوباره ادغام شده است.

مفید است که بدانید این نوع پوشش مقاوم در برابر آتش در ساختمانهای مسکونی قابل استفاده است. در واقع، این از مواد و تجهیزات پشت سر خود (سازه ها و تیرهای فلزی، کابل های برق و …) در برابر آتش و همچنین سوختن در آتش محافظت نمی کند.

صادرات انواع گچ ضدآتش ساختمان

صادرات انواع گچ ضدآتش ساختمان شرکت ما در زمینه صادرات انواع گچ ضد آتش فعالیت می کند و این محصول را با قیمت رقابتی و بسته بندی های مختلف به کشورهای دیگر صادر می کند که توانسته علاوه بر ارز آوری مناسب رشد تجارت خود را نیز بالا ببرد. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید و اطلاعات بیشتر درباره صادرات این محصول را دارند می توانند با مراجعه به بخش تولید گچ شرکت ما از اطلاعات کافی برخوردار شوند و این محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما