قیمت روز گچ ساختمانی فله

گچ ساختمانی باید در مدت زمان کوتاهی شروع به سخت شدن کند و عمل آوری آن باید خیلی سریع به پایان برسد این یک گچ ساختمانی با کیفیت است. مدت زمان حذف نباید زودتر از 8 دقیقه شروع شود، بیش از 25 دقیقه طول بکشد و پایان سخت شدن باید زودتر از 20 دقیقه، بیش از یک ساعت باشد. زمان شروع گچ زمان از لحظه پاشش گچ تا آب است، زمان سخت شدن از لحظه باقی ماندن شیار روی دوغاب تا زمانی که آب تحت تأثیر انگشت جمع نشود. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز گچ ساختمانی فله می توایند به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت روز گچ ساختمانی فله

ویژگی بارز انواع گچ ساختمانی

ویژگی بارز انواع گچ ساختمانی اگر به این نمک NaCl 0.5٪ وزن گچ اضافه کنیم ، به سرعت می چسبد و زمان گیرش به 5 دقیقه می رسد. اگر از نظر وزنی 1٪ تا 4٪ گچ اضافه کنیم، زمان گیرش 3.5 دقیقه خواهد بود.اگر 100٪ NaCl تا آنجا که ممکن است اضافه کنیم، زمان تنظیم به تأخیر می افتد و گچ کندتر می شود. زمان شروع تنظیم گچ با افزودن 10٪ NaCl 12.5 دقیقه است.

نمودار زیر اثر NaCl را نشان می دهد: کف سفید باعث کند شدن گچ می شود. سنگ زنی باعث کندی گچ نیز می شود به طوری که اگر 1٪ ​​تا 6٪ وزنی به ملات گچ اضافه کنیم، شروع تنظیم گچ از 12.5 دقیقه به 38 دقیقه به تأخیر می افتد. لازم به ذکر است که سیریش نوعی چسب گیاهی است که به طور گسترده ای در صنعت صحافی استفاده می شود.

در حدود سالهای 1320-1330، هنگامی که اتاقها کمتر رنگ آمیزی می شدند، مقداری لاک به آب ملات گچ که برای سفید کردن اتاقها استفاده می شد، اضافه می شد تا هنگام تکیه دادن به دیوار اتاق ها، لباس پشتیبانی را آلوده نکنند.

با افزودن 0.5 تا 1٪ وزن گچ Brax به فرمول H2O،Na2B4O7 زمان شروع سخت شدن گچ از 15 دقیقه به 1.5 ساعت به تأخیر می افتد. نمودار زیر این اثر را نشان می دهد: آب داغ هنگام مصرف تأثیر کمی دارد. اگر 0.1 تا 0.5 درصد وزنی ملات گچ به ملات گچ اضافه کنیم، زمان شروع سخت شدن از 10 دقیقه به 2 ساعت به تأخیر می افتد.

اگر 10-50٪ از وزن رس را به ملات گچ (ملات گچ و خاک) اضافه کنیم تا 12.5 دقیقه تأخیر خواهد داشت. اگر کرم سفید تا یک درصد از وزن خود در ملات گچ اضافه شود ، زمان شروع تا 15.5 دقیقه به تأخیر می افتد، اما اگر کاسه سفید اضافه شود و به 5٪ برسد، ملات گچ سخت می شود و زمان شروع 7 خواهد بود.

خرید روز گچ ساختمانی فله

خرید روز گچ ساختمانی فله مشتریان گرامی که قصد خرید گچ ساختمانی به صورت فله را با قیمت روز دارند می توانند با مراجعه به واحد تولید گچ ما این محصول را با قیمت خوبی تهیه نمایند و از خرید خود لدت ببرند. این محصول که ما تولید می کنیم هم کیفیت بالایی داشته هم مشتریان بسیاری را نیز به خود جذب کرده است که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت گچ ساختمانی به صورت فله به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما