پخش عمده گچ ساختمانی پاششی

گچ ساختمانی پاششی غالباً توسط دستگاه گچ پاش بر روی سطوح مختلف پاشیده می شود و پس از عملیات خشک شدن گچ روی سطح، می توانیم سطح یک دست با مقاومت عالی را ایجاد کنیم.

این روکش دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت است زمان اجرای پروژه آن کوتاه می باشد با همه اقلیم های آب و هوایی سازگاری دارد، پخش عمده گچ ساختمانی پاششی، سبب کاهش قیمت آن و در نهایت رضایت مشتری می شود.

پخش عمده گچ ساختمانی پاششی

ویژگی جدید انواع گچ ساختمانی

ویژگی جدید انواع گچ ساختمانی آشنایی با ویژگی های جدید انواع گچ ساختمانی:

  • ویژگی گچ سفید کاری: این گچ معمولاً به عنوان یک گچ زیر کار استفاده می‌ شود و در مقایسه با سایر گچ های دیگر دارای قیمت پایین‌ تری می باشد، این گچ دارای رنگ سفید بسیار عالی است و برای نازک کاری و سفید کاری و پرداخت امور گچ کاری در ساختمان استفاده می شود چسبندگی این گچ بالا است و نیازی به زیر کاری ندارد.
  • ویژگی گچ میکرونیزه: این گچ نسبت به گچ های دیگر کاربرد بیشتری دارد و برای سفیدکاری دیوارها، مجسمه‌ سازی، گچ بری های دکوراتیو و … قابل استفاده می باشد، ذرات این گچ بسیار ریز می باشد.
  • ویژگی گچ ساتن: گچ ساتن جهت سفید کاری در لایه نهایی سطوح استفاده می شود از ویژگی های مهم این نوع گچ مقاومت در مقابل خراشیدگی، مقاومت بالا در مقابل رطوبت و عدم ترک خوردگی و از قابلیت شستشوی راحت می باشد.
  • ویژگی گچ عاج: ویژگی گچ عاج این است که دارای بافت بسیار نرمی است و غالباً برای مجسمه سازی و تولید رنگ لعابی و… استفاده می شود.
  • ویژگی گچ سیوا: این گچ نسبت به سایر گچ های معمولی دارای مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت می باشد و همچنین میزان انتقال صوت و حرارت از این گچ بسیار پایین است، غالباً از این گچ برای عملیات زیر کاری استفاده می شود و می توان از آن بر روی سطوح مختلف رنگی، پوشش های اکریلیکی و… استفاده کرد.

مرکز تولید گچ ساختمانی پاششی

مرکز تولید گچ ساختمانی پاششی

شرکت ما به عنوان یک مرکز تولید گچ ساختمانی پاششی در این حوزه مشغول فعالیت است و انواع و اقسام گنج های ساختمانی مختلف را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند و شما مشتریان محترم جهت خرید انواع و اقسام گچ ساختمانی به خصوص گچ ساختمانی پاششی می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت آنها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تحویل بگیرید.

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع مصالح ساختمانی، نمی توانیم قیمت دقیق انواع گچ ساختمانی را تعیین کنیم ولی شما خریداران محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی انواع گچ ساختمانی می توانید با کارشناسان واحد و فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما