تولیدی بزرگ گچ ساختمان پاششی

گچ پاششی نوعی گچ است که در تولید ازن مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در دستگاه های پاشش گچ با مواد افزودنی مانند آهک هیدراته ، پرلیت معدنی و مواد پلیمری مورد استفاده قرار گیرد. گچ در گچکاری، میزان سمپاشی گچ تقریباً 250 تا 450 متر مربع در روز افزایش می یابد. مشتریان گرامی می توانند برای خرید گچ به تولیدی بزرگ گچ ساختمان پاششی شرکت ما مراجعه کنند و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند.

تولیدی بزرگ گچ ساختمان پاششی

موارد مصرف انواع گچ ساختمان پاششی

موارد مصرف انواع گچ ساختمان پاششی گچ یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف و یکی از اصلی ترین مصارف گچ در صنعت ساختمان است. تقریباً 75٪ از مصرف گچ در ساختمان مربوط به پوشش دیوار، تهیه انواع ملات و گچ می باشد همچنین از دیوارهای گچ برای جداسازی دو فضا با خصوصیات صوتی در سازه استفاده می شود. همچنین ملات گچ و خاک نیز ترکیبی. برای پوششهای ساختمان بسیار مناسب است.

امروز، ما شاهد تغییراتی در ساختار و عملکرد در بخش گچ هستیم، یکی از این پیشرفت ها استفاده از گچ اسپری پلیمری است که به عنوان پوشش جدید در جهان شناخته می شود و استفاده از آن به طور گسترده ای گسترش یافته است. پاشش سنتی گچ بر روی سطوح کار باعث اتلاف زیاد، در نتیجه از بین رفتن محصول و افزایش هزینه های کاربرد می شود.

با این حال ، پاشش با پلیمر از مزایای بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است و تا حد زیادی کاستی های گذشته را برطرف می کند. ساخته شده مقاومت زیاد در برابر رطوبت و تا حدی مقاومت در برابر حرارت از دیگر مشخصات است. هنگام استفاده از این نوع گچ ، دیگر نیازی به گچ و خاک در ساختمان نیست. این گچ سقف ساختمان را مستقیماً روی خود سازه یا سقفی معلق با سرعت بالا مانند رابیتس می پوشاند.

از آنجا که ماده افزودنی خاصی در این گچ است، می توان آن را روی مواد مختلفی مانند آجر، بتن با ضخامت 10 سانتی متر قرار داد. این گچ به طور مستقیم ستون های بتونی و فلزی را می پوشاند. ضخامت متوسط ​​گچ معمولی 1.5 – 2 سانتی متر است و اگر بیشتر باشد ترک می خورد، اما می توان پایه گچ پلیمری به ضخامت 6 – 10 سانتی متر اعمال کرد و ترک نخواهد خورد.

سرعت پاشش گچ حدود 5 برابر بیشتر از گچ معمولی است و این بهترین عامل در صنعتی شدن ساختمان است. در مقایسه با گچ Azi، مقاومت فشاری گچ پلیمر به ترتیب 156 و 70 کیلوگرم در سانتی متر مربع است. یکی از معایب گچ این است که از آن در مناطق مرطوب و مشکلات موجود در این منطقه استفاده نمی شود، با این وجود گچ پاششی پلیمری از این نظر محدودیتی ندارد و سازگاری بسیار خوبی با انواع مختلف هوا دارد.

قیمت تولیدی گچ ساختمان پاششی

قیمت تولیدی گچ ساختمان پاششی مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت تولیدی گچ ساختمان پاششی به وب سایت رسمی شرکت ما که تولید گچ را بر عهده داریم مراجعه کرده و اطلاعات لازم را از کارشناس فروش کسب نماید. از آنجا که این محصول کیفیت بالایی داشته و قیمت مناسبی دارد سبب شده که مشتریان بسیاری را نیز جذب خود کند و فروش خود را بالا ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما