نرخ روز گچ ساختمان طلایی

گچ ساختمان طلایی که از گچ طبیعی بدست می آید. گچی است در جوش های سطحی به صورت سولفات کلسیم هیدراته یافت می شود و پس از خرد شدن در پودرهای بسیار ریز سفید و انتقال به کوره، برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. گچ در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد اما یکی از کاربردهای رایج آن در صنعت ساختمان است. جهت اطلاعات بیشتر درباره نرخ روز گچ ساختمان طلایی می توانید به وب سایت شرکت ما مراجعه کنید.

نرخ روز گچ ساختمان طلایی

ویژگی بارز انواع گچ ساختمان طلایی

ویژگی بارز انواع گچ ساختمان طلایی کار با این مصالح ساختمانی پیچیدگی و جزئیات خاص خود را دارد، بنابراین استفاده از آن مهارت ها و ترفندهای خاصی را می طلبد. از این ماده برای پوشاندن و تزئین سطوح مختلف استفاده می شود و به دلیل رنگ سفید جلوه ای تمیز و روشن به فضا می بخشد.

اگر از اصول گچ پیروی نکنید، سطح مورد نظر ترک می خورد و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کند. کار با گچ کار ساده ای نیست، استفاده از این مصالح ساختمانی راهنمایی کرده و نتیجه بهتری را به ارمغان می آورد. وقتی گچ از کوره خارج شد به آسیاب منتقل می شود و به پودر تبدیل می شود. هرچه اندازه دانه گچ کوچکتر باشد، کیفیت گچ بالاتر است و برای گچ نازک مناسبتر است.

گچ در بازار به صورت پودر فروخته می شود. این ماده تمایل به مخلوط شدن با آب دارد، بنابراین به راحتی آب و رطوبت را جذب می کند و در صورت عدم استفاده از بین می رود. کیسه های گچ باید در محیطی دور از رطوبت و رطوبت نگهداری شوند تا بتوانند برای مدت زمان بیشتری ذخیره شوند. گچ به سرعت با آب واکنش نشان می دهد و سخت می شود، بنابراین کار با آن نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد. زمان گیرش یک گچ با کیفیت نباید کمتر از 8 دقیقه و بیشتر از 25 دقیقه باشد.

برای استفاده از گچ در ساختمان ها، ابتدا باید این ماده را در یک کاسه گچ بریزیم و با افزودن آب آن را با آب مخلوط کنیم. نسبت گچ مورد استفاده به آب باید متناسب باشد. بعد از اینکه گچ اولین تنظیم را انجام داد، می توان آن را با کمک ماله بر روی سطح مورد نظر قرار داد. حرکت ماله باید مورب دیواره باشد زیرا فقط خط جانبی ماله می تواند سطح صاف و یکنواختی ایجاد کند.

با استفاده از این روش می توان ضخامت سطح را به اندازه دلخواه افزایش داد. از مخلوط گچ و آب اغلب برای سفید کردن ساختمانها و پوششهای روی گچ و خاک استفاده می شود، زیرا سطح سفید تولید می کند، اما گچ خاک رس با آب مخلوط می شود تا ملات را پردازش کند. در فرآوری این ملات، از گچ و خاک به طور مساوی استفاده می شود، اما بسته به سریع یا سخت بودن آن می توان از خاک رس بیشتر یا کمتر استفاده کرد.

مرکز تولید گچ ساختمان طلایی

مرکز تولید گچ ساختمان طلایی شرکت تولیدی ما یکی از مراکز تولید گچ ساختمان طلایی می باشد و انواع گچ را با قیمت مصوب و به روز به سراسر کشور توزیع می کند به طوری که کیفیت بالایی نیز دارد و بیشتر مشتریان داخلی و خارجی را نیز جذب خود کرده و باعث شده است که رشد فروش بسیاری را به خود اختصاص دهد. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند با مراجعه به واحد تولید ما این محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما