پخش عمده گچ ساختمانی فله

گچ، از جمله مصالحی است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد. انواع گچ ساختمان، به صورت فله و کیسه ای در بازار یافت می شوند. شرکت های بسیاری در زمینه پخش عمده گچ ساختمانی فله فعالیت می کنند. از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید گچ فله، مجموعه ما است که به عرضه آن می پردازد.

شما با ارتباط با مشاوران مجموعه، به راحتی می توانید مقدار گچ لازم برای خود را سفارش دهید. همچنین می توانید از قیمت سنگ ساختمانی در مشهد نیز مطلع شوید.

از جمله کاربردهای گچ ساختمانی فله، در ساختمان های چند طبقه است که مقدار زیادی گچ نیاز است. علاوه بر این، خرید گچ فله نسبت به گچ های پاکتی قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

پخش عمده گچ ساختمانی فله

مشخصات انواع گچ ساختمانی

مشخصات انواع گچ ساختمانی انواع مختلف گچ وجود دارند که همگی کاربردهای مختلف و تکنیک های اختلاط دارند. از انواع گچ در صنعت ساختمان سازی، گچ بری ها، ساخت مجسمه و حتی پزشکی استفاده می شود.

به طور کلی می تواند گفت که سنگ مرمریت در تهران و گچ انواع مختلفی دارد که د راینجا به انواع گچ می پردازیم. انواع گچ مانند گچ ساختمان، گچ سفیدکاری، گچ خاک و گچ معمولی. هر کدام از این نوع گچ، برای موارد مختلفی استفاده می شوند‌. در ادامه، به معرفی برخی مشخصات انواع گچ ساختمانی اشاره می نماییم.

گچ سفید: این نوع از گچ، به گچ سفید کاری معروف است. از گچ سفید در نازک کاری برای لایه رویی ساختمان استفاده می شود. از همین رو، قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به انواع دیگر دارد.

گچ عاج: از خصوصیات بارز این نوع از گچ ساختمانی، دانه بندی میکرونیزه نرم است و نسبت به انواع دیگر گچ دیرتر می بندد. گچ عاج، علاوه بر استفاده در صنعت ساختمان سازی، در پزشکی، مجسمه سازی و … کاربرد دارد.

گچ مرمر: گچ مرمر به دلیل خواص مولکولی و پخت دوباره، نسبت به نفوذ رطوبت و آب بسیار مقاوم است.

گچ رنگی: گچ معمولی در رنگ های سفید و خاکستری وجود دارد اما چگونه گچ رنگی ساخته می شود؟ پودر رنگی شیمیایی را با گچ معمولی مخلوط کرده و گچ رنگی تولید می شود. این نوع گچ برای دیوار و سقف، مجسمه سازی و تولید گچ تخته سیاه کاربرد دارد.

تولیدی عمده گچ ساختمانی فله

تولیدی عمده گچ ساختمانی فله گچ کاری فرآیند پوشاندن دیوارهای خشن و سطوح ناهموار در ساخت خانه ها و سایر سازه ها با یک ماده پلاستیکی به نام گچ است. گچ ساختمانی به صورت پودر است و پس از مخلوط شدن با آب، برای مصارف مختلف استفاده می شود. هدف از گچ کاری، ارائه کاری صاف، منظم، تمیز و بادوام است.

گچ خوب باید به پس زمینه بچسبد و با تمام تغییرات آب و هوایی سازگار باشد. علاوه بر این، قیمت ارزان و اقتصادی از دیگر الزامات یک گچ خوب است. گچ باید سخت و بادوام باشد و بتواند نفوذ رطوبت از سطح را بررسی کند. علاوه بر این، گچ خوب باید قابلیت کارایی بالایی داشته باشد. در ادامه با انواع گچ ساختمانی آشنا می شویم.

جالب اینجاست که هنر گچ کاری از دیرباز وجود داشته است و مصری ها نیز از آن در ساخت اهرام خود استفاده کرده اند. امروزه از گچ علاوه بر ابزار تزئینی، در خانه های مدرن نیز استفاده می شود.

از آنجایی که گچ استفاده های فراوانی در صنایع مختلف دارد، همواره نیاز به استخراج و تولید دارد. تولیدی های عمده گچ ساختمانی فله، همواره محصولات مناسبی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما