خرید مستقیم گچ صادراتی عمده

ایران، یکی از فعالان خاورمیانه، در عرضه مستقیم گچ صادراتی عمده است. کشورهای طرف صادرات عموماً از همسایگان مرزی ایران هستند. این کشورها شامل آذربایجان، عراق، افغانستان، آذربایجان، امارات، ترکمنستان و ارمنستان هستند. گچ یک ماده معدنی است که به صورت کلسیم سولفات در طبیعت یافت می شود. سنگ گچ معمولی از معادن استخراج شده و با استفاده از آن، گچ ساختمان یا گچ نازک کاری تولید می شود. اگرچه ابتدا به صورت سنگ گچ است اما پس از خروج از کوره، به صورت پودر خواهد بود. گچ صادراتی کیفیت بالایی دارد، به همین دلیل افراد بسیاری برای مصارف مختلف از آن استفاده می کنند. در ادامه، درباره انواع مختلف گچ برای صادرات به کشورهای دیگر و کاربرد آن ها صحبت می کنیم.

خرید مستقیم گچ صادراتی عمده

اطلاعاتی درباره انواع گچ صادراتی

اطلاعاتی درباره انواع گچ صادراتی ایران کشوری با رطوبت بالا است. این آبا و هوا با ویژگی های انواع گچ مغایرت دارد؛ زیرا گچ جاذب رطوبت است‌. برای رفع این مشکل، روی سطوح گچی را رنگ آمیزی می کنند. رنگ روغن باعث افزایش طول عمر گچ می شود.استفاده از گچ روی سطوح فلزی باعث ترکیب آن با فلزات، تولید سولفات و در نتیجه کاهش عمر قطعه مورد نظر می شود. از همین رو، قبل از پوشاندن سطح آهن ، مس و سرب با گچ ، باید یک لایه از فولاد ضد زنگ روی آنها قرار بگیرد. با وجود این عیب گچ ، مقاومت آن در برابر گرما و آتش از مزایای منحصر به فرد این ماده است.

انواع گچ مختلفی برای صادرات وجود دارند. گچ میکرونیزه مش ۲۰۰، دارای بیشترین درصد فروش در صادرات است که دانه بندی یکنواختی دارد. از دیگر انواع گچ صادراتی می توان به گچ گیپتون، گچ ساتن، گچ سیوا و گچ پلیمری پاششی اشاره کرد.

از گچ گیپتون برای پوشاندن سطح بتنی یا سیمانی استفاده می شود که چسبندگی بالایی دارد. گچ پلیمری ساتن نیز برای پرداخت کاری و گچ نهایی مناسب است‌ و سطح گچی صاف و درخشانی به نمایش می گذارد.گچ سیوا برای زیرسازی بنا استفاده شده و روی آن باید با رنگ روغن یا کاغذ دیواری پوشیده شود. و در آخر، گچ پاششی نیز نوعی گچ پلیمری است که از طریق اعمال تغییرات در گچ میکرونیزه به وجود می آید.این نوع گچ برای دستگاه گچ پاش مناسب است.

تولیدکننده گچ صادراتی عمده

تولیدکننده گچ صادراتی عمده خاصیت گچ ساختمان به گونه است که رطوبت محیط را جذب می کند. علاوه بر این، همه افراد، گچ را با رنگ سفیدش می شناسند. از همین رو، تولیدکنندگان گچ صادراتی، به رنگ آن اهمیت زیادی می دهند تا مرغوبیت کالای خود را حفظ کنند.

همچنین، گچ باید دارای دانه بندی یکنواختی باشد، و در زمان مناسب خودش را بگیرد. درخشش گچ در پایان کار نیز یکی دیگر از خصوصیات این نوع گچ است. علاوه بر این برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از میزان لازم آب و گچ اطلاع داشته باشید. و معمولاً این درصد توسط تولید کننده روی کیسه های گچ درج می شود.

زمان لازم برای استفاده از گچ آماده شده، بین ۸ تا ۲۵ دقیقه است. از گچ در سفیدکاری ساختمان و برای تهیه اشکال مختلف و طرح های زیبا استفاده می کنند. همچنین، گچ ماده ای ضد آتش است و انواع مختلفی دارد.علاوه بر گچ هایی که تا کنون معرفی کردیم، گچ خاک نیز در زیربناها استفاده می شود. این نوع گچ، در گذشته نسبت به گچ سفید کاربرد بیشتری داشته است. مجموعه گچسازان برای خرید گچ به صورت مستقیم و عمده، همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان داخلی و خارجی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما