فروشگاه انواع گچ ساختمانی فله

گچ یکی از مهمترین مصالحی است که کاربردهای زیادی به خصوص در صنعت ساختمان سازی دارد.گچ ساختمانی هم به صورت بسته بندی هایی با وزن های مختلف در بازار موجود است و هم به صورت گچ ساختمانی فله.

انواع مختلفی از گچ ساختمانی فله وجود دارد که مهمترین آن ها گچ سفید کاری است که بیشترین کاربرد را دارد همچنین گچ خاک که این نوع گچ هم در صنعت ساختمان سازی زیاد مورد استفاده است.

فروشگاه انواع گچ ساختمانی فله

مهمترین مشخصه انواع گچ ساختمانی

مهمترین مشخصه انواع گچ ساختمانی انواع گچ که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند مشخصاتی دارند که مهمترین این مشخصه ها این است که خیلی زود سفت می شوند و برای استفاده از آن دقت زیادی داشت که مقدار گچی که برای کار در ساختمان آماده می شود به اندازه ای باشد که فوری مورد استفاده قرار بگیرد چون اگر زیاد باشد زود سفت می شود و دیگر قابل استفاده نیست.

از دیگر مشخصه های انواع گچ ساختمانی می توان به این مشخصه اشاره کرد که انواع گچ هنگام سفت شدن حجم آن ها زیاد می شود به همین دلیل است که کمتر دچار ترک خوردگی می شوند.

یکی دیگر از مشخص های انواع گچ این است چون گچ سفید رنگ و بسیار زیبا می باشد و به نوعی دارای یک نوع آرامش است ولی می توان با اضافه کردن رنگ آن را به رنگ دلخواه خود در آورد و از آن برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد.

یکی دیگر از خصوصیات گچ این است که گچ خالص به رنگ سفید است یعنی اگر دارای ناخالصی باشد هنگام آماده کردن برای استفاده در ساختمان رنگی می شود و رنگ سفید خود را از دست می دهد.

گچ سفیدکاری فقط برای سفید کردن لایه بیرونی دیوارها به کار می رود ولی گچ خاک لایه ی زیرین گچ سفید کاری را می پوشاند در واقع باید گفت برای سفید کردن دیوارها ابتدا با گچ خاک دیوار را پوشاند و بعد از خشک شدن یک لایه ی نازک از گچ سفید کاری را روی آن کشید.

قیمت روز گچ ساختمانی فله

قیمت روز گچ ساختمانی فله قیمت گچ به نوع آن و درجه خالص یا ناخالص بودن آن بستگی دارد به عنوان مثال گچ سفید کاری نسبت به انواع دیگر گچ گران تر است چون که یک نوع گچ خالص است و همچنین کاربرد بیشتری در ساختمان سازی دارد.

همچنین قیمت خرید گچ فله ای از تولید کنندگان گچ ارزان تر از مکان های دیگر توزیع انواع گچ فله ای است چرا که خرید به صورت مستقیم از تولید کننده هزینه های کمتری را برای خریداران دارد و چون در این میان هیچ نوع واسطه ای وجود ندارد قیمت ها بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما